Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de transport aerian pe baza de grafic si tip charter


Anunt de participare numarul 118041/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Laura Maciuceanu, Tel. 0372.111.555, In atentia:  Domnului Director General Bogdan Raileanu - Directia Generala Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0372.111.445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de transport aerian pe baza de grafic si tip charter
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 7, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare servicii de transport aerian de calatori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
60423000-9-Servicii de transport aerian tip charter (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii de transport aerian pe baza de grafic si tip charter
Lot 1 - Curse interne
Lot 2 - Curse internationale ocazionale
Lot 3 - Curse internationale frecvente
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 7, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2011 pana la 28.06.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara, ordin de plata, instrument de garantare in cuantum: Lotul 1- 50.000 lei, Lotul 2- 50.000 lei, Lotul 3- 50.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Programe cu finantare europeana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind elibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere conform art. 69 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 600.000 lei pentru lotul 1, 600.000 lei pentru lotul 2, 600.000 lei pentru lotul 3.Bilantul contabil si contul de profit si pierderi la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 in copie lizibila, cu semnaturi si stampile lizibile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu privire la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului - cadru de prestari servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea cu succes in ultimii trei ani a cel putin a unui contract similar care sa fie de minim 100.000 lei pentru lotul 1, 320.000 lei pentru lotul 2, 350.000 lei pentru lotul 3.O recomandare(sau Document constatator) din partea unui client important cu privire la colaborarea cu acesta.Se solicita recomandarea sau Documentul constatatoar in original, fiind referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 10:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Sala Albastra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Persoanele imputernicite vor prezenta o imputernicire scrisa si o copie dupa un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul de stat, Programul Operational Regional, Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria, Programul Romania-Ucraina-Republica Moldova, Programul de Cooperare Bazinul Marii Negre, Programul de Cooperare Sud Estul Europei, Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexata la anuntul de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Localitatea:  Bicuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372.111.473, Fax:  0372.111.445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer