Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de transport aerian pe baza de grafic sau charter
Anunt de participare numarul 144103/04.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 0372111555, In atentia: doamnei Laura Coman, sef serviciu Serviciu Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de transport aerian pe baza de grafic sau charter
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 300, 000 si 7, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: procedura de licitatie deschisa in vederea incheierii a doua acorduri-cadru pentru o perioada de 2 ani, urmata de contracte subsecventepentru fiecare perioada bugetara.Valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecventeste de 2000000 lei lotul 2 si 300000 lei la lotul 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian curse interne si curse externe
lotul 1 - curse internelotul 2- curse externe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
60423000-9-Servicii de transport aerian tip charter (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport aerian curse interne si curse externe
Valoarea estimata pentru cei 2 ani este de maxim 7.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 300, 000 si 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se va constit. conf art. 86 din HG nr. 925/2006. Cuantumul gar. de part. este de 30.000lei - lotul 1 si 110.000 lotul 2.Valab. gar de part. va fi de 90 de zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Contul pt. gar. de part.: Trezoreria Mun. Buc.RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare. In cazul depunerii unei contestatii, respingerea de catre CNSC a acesteia va det o retinere din gar de part conf prevederilor art 278 ind1 din OUG nr. 34/2006. Completare formular nr. 8 In cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se va constitui conf prevederilor art. 89 alin (2) din HG 925/2006, in oricare din formele prev la art. 90 alin.(1)-(3)- formular 9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, venituri proprii, asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Formular 1
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formular 2
c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 3
d) Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul /candidatul/ oferatantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comercialecu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea-ministru, Shhaideh Sevil- secretar de stat; Constantin Marius Banu ? secretar de stat; Matache Iulian-Ghiocel - Secretar de Stat; Marian Niculescu-Secretar General;Claudiu Burduja-Secretar General Adjunct; Ionela Vasile- Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Melania Rusnac -Director, Directia Buget, Finante Contabilitate; Laura Coman-Sef serviciu, Serviciu Achizitii Publice; Jana Mitroi-Director General, Directia Generala Resurse Umane IT, Administrativ, Dobre Mihai Alexandru -Manager public, Directia Generala Resurse Umane IT, Administrativ, Dontu Cristinel Stefan -Sef serviciu, Serviciu Resurse Umane, Nica Valeriu Catalin, Biroul IT, Chirca Alexandru, Sef birou, Biroul Logistica si suport achizitii, Padeanu Murova Sergiu - consilier Serviciul administrativ si Logistica
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, 181 precum si cea prevazuta la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- formular 4
Declaratia privind conflictul de interese va fi prezentata si de ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator(daca este cazul).
e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010;
- formular 5
f) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente pentru luna anterioara depunerii ofertelor. Acestea se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actualela data limita de depunere a ofertelor.Acesta se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul clasat pe primul lor, in urma evaluarii ofertelor, a depus acest certificat in copie conform cu originalul, comisia de evaluare poate solicita acestuia prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Acreditarea ca membru I.A.T.A (Internetional Air Transport Association). Prezentarea atestatelor I.A.T.A pentru persoana/persoanele de contact, direct responsabile de derularea acordului-cadru, prin care se dovedeste ca au pregatire de specialitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) safie cel putin egala cu: 600.000 Lei pentru lotul 1, 4.000.000 lei pentru lotul 2.
Curs EURO de referinta ce se va avea in vedere pentru echivalenta este pentru :2010:1 Euro = 4, 2099; 2011:1 Euro = 4, 2379; 2012:1 Euro = 4, 4560
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (complexitate, domeniu) ? ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Curs EURO(mediu anual leu/valuta comunicat de BNR )de referinta ce se va avea in vedere pentru echivalenta este pentru :2010:1 euro-4, 2099; 2011:1 euro 4, 2379; 2012:1 euro-4, 4560b) Fisele de experinta similara pentru contracte a caror obiect l-a reprezentat serviciile de transport aerian pe baza de grafic sau charter. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori decatre clientul privat beneficiar.Prez a maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei pentru lotul 1 si 2.000.000 lei pentru lotul 2
Copie dupa certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 6Prezentarea certificatului solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 09:30
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, str. Apolodor nr. 17, latura Nord-
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputerniciteale operatorilor economici, insotiti de copie dupa CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale situate pe primul loc se va face prin reofertare in plic inchis depus la Registratura MDRAP. Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie de pe actul de identitate.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256 ind.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI ADMINISTRATIEI PUBLICE
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2013 13:13