Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii pentru evenimente in cadrul Proiectului ?Synthesis ? un parteneriat pentru incluziune sociala?


Anunt de participare numarul 140587/20.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Punct(e) de contact: Stefania Andreescu, Tel. +40 213146937, In atentia: Stefania Andreescu, Email: [email protected], Fax: +40 213128696, Adresa internet (URL): www.mmuncii.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii pentru evenimentein cadrul Proiectului ?Synthesis ? un parteneriat pentru incluziune sociala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Helsinki
Ljubljana
Vilnius
Nancy
Sevilla
Bruxelles
Padova
Sevilla
Bucuresti
Targu Jiu
Cluj
IasiConstanta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii pentru evenimentein cadrul Proiectului ?Synthesis ? un parteneriat pentru incluziune sociala?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii pentru evenimentein cadrul Proiectului ?Synthesis ? un parteneriat pentru incluziune sociala?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 286, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum de: 45.721, 00lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006, cu valabilitate de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv. . In conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G nr. 34/2006, in situatia in care o eventuala contestatie depusa de catre operatorul economic (ofertant) este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare aContestatiilor, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 6.066, 05 lei. CUANTUM :10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si de neincadrarein situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, in original - FORMULAR nr. 1;Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreazadatorii la bugetul de stat.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreazadatorii la bugetul local.
Certificat de cazier fiscal, in termen de valabilitate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Pentru persoanele juridice / fizice straine: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 93(1), art. 94 si art. 96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002 privind Regulamentul Financiar aplicabil bugetului general al Comunitatilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original si traducere legalizata ? FORMULAR nr. 2.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 ;Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: Mirona Giosan- Coordonator ;Stefania Andreescu ? Manager de proiect ; Robert Cralea Ionescu ? Expert achizitii publice; Lucia Vasiloiu ? Director Economic ;Denisa Oana Patrascu ? Secretar de Stat;Petru-Radu Paun-Jura ? Secretar General ;Eduard Corjescu ? Director- Legislatia Muncii.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original ? FORMULAR nr. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULAR nr. 5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate alofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Fisa informatii generale si centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului ? in original ;Nivel minim obligatoriu: Media cifrei de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv minim 4.572.100 lei.
In cazul in care candidatura este depusa de o asociere sau un consortiu, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere / consortiu in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatiei sau consortiului desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare membru al consortiului / asocierii, semnate de reprezentantii legali ai fiecaruia, inclusiv liderul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a incheiat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, minim 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale, avand ca obiect serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv 2.286.050, 00 lei fara TVA.
Prin contract similar se intelege un contract care a avut drept obiect organizarea de evenimente/ seminarii/ conferinte/vizite de studiu.Contractul trebuie prezentat in original sau copie ?conform cu originalul?, cu semnatura si stampila si trebuie insotit de recomandare, in original.Recomandarea trebuie sa cuprinda numele / titlul contractului, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, procent indeplinit de Prestator (%), din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv.
Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, procent indeplinit de Prestator (%) din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original ;Contractul prevazut la pct. 1 va fi inclus in lista si evidentiat distinct.In cazul in care candidatura este depusa de un consortiu/asociere, se va prezenta o Lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consortiului / asocierii desemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al consortiului / asocierii, inclusiv liderul.
Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv .
Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia, precum si acordul cu ei, in original
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani, in original ;Nivel minim: Operatorul economic trebuie sa prezinte un responsabil de contract cu urmatorul profil: Experienta in domeniul organizarii de evenimente de minim 3 ani;Participarea in calitate de coordonator la minim un contract similar.Se va prezenta CV-ul expertului, minim o recomandare din partea beneficiarului impreuna cu orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
?Descrierea facilitatilor suport (backstopping ? servicii de asistenta logistica, administrativ, etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie, in scopul realizarii activitatilor propuse?
30%
Descriere: Se vor contabiliza toate facilitatile suport (resurse tehnice, backstopping, logistice, admnistrative etc.) puse la dispozitia autoritatii contractante prin oferte in concordan?a cu activita?ile propuse, asa cum au fost acestea prezentate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice, in vederea obtinerii numarului maxim de facilitati suport pentru realizarea activitatilor (in mod suplimentar fata de cerintele caietului de sarcini) propuse de catre toti ofertantii din cadrul procedurii de atribuire (notat NF(max))P(n) = (NF(n) / NF(max)) x 30 puncte
3.
Termenul de mobilizare a resurselor (umane si materiale), calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante?
40%
Descriere: a) Pentru cel mai scurt termen de mobilizare a resurselor ofertat in cadrul procedurii de atribuire se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (40 puncte);b) Pentru celelalte termene de mobilizare punctajul se acorda proportional, astfel ;P(n) = TM(min) x 40 puncte;i. Termenul de mobilizare reprezinta perioada exprimata in ore in care ofertantul se obliga sa initieze prestarea oricarui serviciu solicitat de catre autoritatea contractanta conform prevederilor caietului de saricini, calculat de la data notificarii acesteia.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2012 11:00
Locul: Str. Dem.I.Dobrescu nr.2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010026 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FSE si cofinantare de la bugetul de stat
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Oferta desemnata castigatoare va fi oferta cu cel mai mare punctaj general obtinut. In cazul a doua sau mai multe oferte cu punctaj general egal, ierarhizarea ofertelor se va realiza in ordine crescatoare in functie de pretul oferit. In cazul in care , in cadrul acestei ierarhizari sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal, ierarhizarea ofertelor se va realiza in ordine descrescatoare , in functie de punctajul obtinut pentrufactorul de evaluare "Termenul de mobilizare a resurselor (umane si materiale), calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitarii a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Legislatia Muncii
Adresa postala: Dem.I.Dobrescu nr.2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010026, Romania, Tel. +40 213134286, Fax: +40 213134286
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2012 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer