Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii pentru monitorizarea efectelor Programului Operational Regional asupra mediului


Anunt de participare numarul 136390/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca, Tel. +4 0372111478, In atentia: Bogdan RAILEANU, Email: [email protected], Fax: +4 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii pentru monitorizarea efectelor Programului Operational Regional asupra mediului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 793, 000 si 7, 021, 774.19RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii pentru monitorizarea efectelor Programului Operational Regional asupra mediului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima estimata a acordului cadrufara TVA: 7.021.774, 19 lei fara TVA Valoarea minima estimata a acordului cadrufara TVA: 5.793.000, 00 lei fara TVACantitatile minime/maxime ale acordului cadru: Calculul emisiilor anuale de CO2 si echivalent de CO2, prin utilizarea modelului construit, pentru un numar minim de 3.742 de proiecte / maxim 5.624 de proiecte finalizate pana la finalul anului 2015.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 793, 000 si 7, 021, 774.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 115.860 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art 86 alin. 1 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa formularul 12.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul ofertei depuse de o asocierie, pentru a se beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In conformitate cu prevederile art. 278-1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 cu modificari si completari, in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 8262.17 RON. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care devine anexa la contract.(formular 12).Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180- Formular 1, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul);
-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Formular 1A, Fiecare asociat va prezenta acest formular. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c1) si d);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 1B. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006 - Formular 1C. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Eduard Hellvig, Ministru; Gheorghe Nastasia, Secretar General;Mihaela Dinca, Secretar General Adjunct; Mihai Calota, Director General, Directia Generala Juridica; Alina Dinca, Director General, Directia Generala Economica si Administrativ; Bogdan Raileanu, Director General, Directia Generala Achizitii Publice; Gabriel Friptu, Director General, Directia Generala AMPOR; Adina Florea, Director, Directia Strategii si Coordonare Program; Vlad Moaca, consilier, Directia Generala Achizitii Publice. Documentul se va prezenta atat de catre asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;
-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; -Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa fie de min. 14.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2009:1 euro= 3, 6827 lei; 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarilor in care s-a facut inregistrarea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expert cheie 1 ? Lider de echipaCerinte:
1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca a fost implicat in calitate de lider de echipa intr-un proiect similar.2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, Certificatul de inregistrare in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis si valabil conform Ordinul Ministerului Mediului nr.1026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile ?i modificarile ulterioare.3. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, Diploma universitara.
4. Ofertantul va prezenta certificat lingvistic care sa ateste abilitatile de comunicare in limba engleza (scris si oral).
Expert cheie 2 ? Monitorizarea si evaluarera emisiilor de CO2 si echivalent de CO2Cerinte:
1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca a fost implicat in calitate de expert senior intr-un proiect similar.
2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, Certif de inreg in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis ?i valabil conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modif ulterioare
3. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu orig, Diploma universitara.
4. Ofertantul va prezenta certificat lingvistic care sa ateste abilitatile de comunicare in limba engleza (scris si oral).
Expert cheie 3 ? Specialist in infrastructura de ITCerinte:
1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante, ca a fost implicat in calitate de expert senior intr-un proiect similar.
2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, Diploma universitara care sa ateste finalizarea studiilor de lunga durata in domeniul informatic.
3. Ofertantul va prezenta certificat lingvistic care sa ateste abilitatile de comunicare in limba engleza (scris si oral).
Expert cheie 4 ? Stabilirea metodelor de masurare si masurarea val indicat ?emisii de particule fine?, ?reducerea energiei consumate la nivelul entitatilor finantate?si ?reducerea consumului de apa la nivelul entitatilor finantate?Cerinte:
1.Ofert va face dovada prin prezentarea de documente relevante, ca a fost implicat in calitate de expert senior intr-un proiect similar.
2. Ofertantul va prez in copie certificata pt conform cu orig, Certif de inreg in Registrul national al elaboratorilor de studii pt protectia mediului, emis ?i valabil conform OMM nr.1.026 din 27 iulie 2009 privind aprob cond de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, de securitate si studiului de eval adecvata cu com si modif ulteri
3. Ofert va prez in copie certif pentru conform cu orig Diploma universitara.
4. Ofert va prez certif lingvistic care sa ateste abilitatile de comunicare in limba engleza(scris si oral)
Expert cheie 5 ? Stabilirea metod de colectare si colectarea val indicat ?spatii verzi afectate?, ?arii contaminate reabilitate?, ?arii specifice afectate?, "deseuri industriale reciclate"
Cerinte:
1.Ofert va face dovada prin prezentarea de documente relevante, ca a fost implicat in calitate de expert senior intr-un proiect similar.
2. Ofertantul va prez in copie certificata pt conform cu orig, Certif de inreg in Registrul national al elaboratorilor de studii pt protectia mediului, emis ?i valabil conform OMM nr.1.026 din 27 iulie 2009 privind aprob cond de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, de securitate si studiului de eval adecvata cu com si modif ulteri
3. Ofert va prez in copie certif pentru conform cu orig Diploma universitara.
4. Ofert va prez certif lingvistic care sa ateste abilitatile de comunicare in limba engleza(scris si oral)
Expert cheie 6 ? Elaborarea rapoartelor anuale privind monitorizarea efectelor POR asupra mediului si instruire si coaching pentru AMPORCerinte:
1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea de documente relevante ca a fost implicat in calitate de expert senior intr-un proiect similar.
2. Ofertantul va prez, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, Certif de inreg in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis ?i valabil conform OMM nr.1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de eval adecvata cu compl si modifi ulterioare
3. Ofertantul va prez, in copie certificata pentru conformitate cu orig Diploma universitara.
4. Ofertantul va prez certif lingvistic care sa ateste abilitatile de comunicare in limba engleza (scris si oral).
Cerinta minima: Prestarea, in ultimii 3 ani, a 1 ctr sau a cel mult 3 ctr similare executate in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor, ce au avut ca obiect serv similare, a caror val cumulata sa fie de cel putin egala cu 5.793.000 lei.
a)Lista principalelor serv similare prestate in ultimii 3 ani
b)Fisa de exp similara va fi completat pt fiecare ctr prez ca exp similara.La fiecare vor fi atasate: copii dupa elemente relevante ale ctr- denumirea ctr, denumirea partilor, val si durata, precum si pv de receptie a serv sau orice alt doc care dovedeste indeplinirea si prestarea serv respective.Ofertantii care prez ctr incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Doc care se vor atasa trebuie sa fie prez in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului insotita de CV-urile pentru persoanele cheie propuse
Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 13:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, str. Apolodor nr.17 latura Nord, sect 5 Buc - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care doua oferte se vor clasa pe locul intai, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la registratura MDRT.Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Neindeplinirea oricarei cerinte din documentatia de atribuire, constituie motiv pentru respingerea ofertei ca inacceptabila, respectiv neconforma.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer