Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii pentru monitorizarea efectelor Programului Operational Regional asupra mediului
Anunt de participare numarul 147679/01.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca - consilier, Tel. +40 372111478, In atentia: Mihaela Voinea - Director, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii pentru monitorizarea efectelor Programului Operational Regional asupra mediului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 672, 026.85 si 7, 021, 774.19RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi atribuite 2 contracte subsecvente, cu o durata estimata de 12 luni pentru fiecare contract subsecvent
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii pentru monitorizarea efectelor Programului Operational Regional asupra mediului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime/maxime ale acordului cadru: Calculul emisiilor de anuale de CO2 si echivalent de CO2, prin utilizarea modelului construit, pentru un numar de minim 3.874 de proiecte / maxim 5.811 de proiecte finalizate pana la finalul anului 2015. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care se preconizeaza a fi atribuit este in valoare de 4.672.026, 85 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 672, 026.85 si 7, 021, 774.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 140.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda, data la care se va face conversia leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Garantia de participare se retine/restituie conform prevederilor art 87, respectiv art 88 din HG 925/2006. In cazul prezentei proceduri sunt aplicabile prevederile art. 278 indice 1 alin 1 si alin 2 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Valoarea garantiei de buna executie se raporteaza la valoarea contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului, conform prevederilor art. 90 alin 1 din HG 925/2006: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 7 zile de la semnarea contractului subsecvent de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: Programul Operational Regional 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1;
2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Ø Liviu Nicolae DRAGNEA Viceprim-ministru, MinistruØ Shhaideh Sevil Secretar de stat;Ø Matache Iulian-Ghiocel Secretar de stat;Ø Niculescu Marian Secretar General;Ø Dinca Mihaela Secretar General Adjunct;Ø Boldea Cristian Robert Secretar General Adjunct;Ø Rusnac Melania Director general, Directia generala management financiar resurse umane si achizitii
Ø Vasile Ionela Director general, Directia generala avizare, contecios, relatia cu Parlamentul si dialog social
Ø Voinea Mihaela Coordonator, Directia Achizitii Publice;Ø Friptu Gabriel Laurentiu Director general, Directia Generala Programe Europene;Ø Coporan Iuliana - Camelia Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Ø Surcel Cornelia Doina Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;Ø Surdeanu Catalin Virgiliu Director, Directia AM POR;Ø Idu Pompilia sef birou, Biroul evaluare program;Ø Caprian Laurentiu sef serviciu, Serviciul contractare axe prioritare;Ø Tigau Bogdan sef serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;Ø Radu Luiza Nicoleta sef serviciu, Serviciul planificare;Ø Hertzog Iulia Stela Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana ;Ø Glavan Ioana Cristina sef serviciu, Serviciul AM RO-BG;Ø Cristea Oana Veronica sef serviciu, Serviciul AM RO-SE;Ø Popescu Daniela Antoaneta sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;Ø Dobrota Carmen Elena Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative;Ø Vladoi Janina Mirela sef birou, Biroul verificare la fata locului;Ø Baly Roxana Elena sef serviciu, Serviciul management financiar;Ø Zezeanu Luminita Director, Directia autorizare programe;Ø Voicu Gina Adela sef serviciu, Serviciul autorizare programul operational regional;Ø Enescu Gheorghe Florica Leonard sef serviciu Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR;Ø Muresan Irina Oana sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana;Ø Costea Corina Director, Directia plati si contabilitate;Ø Voicu Daniel sef serviciu, Serviciul plati programe;Ø Epure Iuliana sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;Ø Chiriacescu Cristina sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;Ø Paraschivescu Nicoleta sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;Ø Stoica Roxana sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli ;Ø Tudorache Diana Gabriela Director, Directia control prim nivel;Ø Muceanu Theodora sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;Ø Enache Marieta sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;Ø Baicoianu Lucia Ioana Director, Directia monitorizare;Ø Nicolaescu Daniel Valentin sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;Ø Calotita Gina Alexandra sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;Ø Teodorovici Bogdanel Madalin , director, Serviciul Constatare si Stabilire NereguliØ Vasiliu Marius Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;Ø Radutiu Mihai sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;Ø Tanasoff George Valeriu sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA;Ø Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;Ø Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europeneØ Bobarnac Laura Liliana , Sef serviciu, Serviciul Autoritatea Comuna de Management pentru Programul Operational Comun Bazinul Marii Negre 2007-2013.
Ø Gheorghe Marius, Sef Serviciu, Serviciul contencios,
Ø Balan Catalin, Sef Serviciu, Serviciul avizare,
Ø Ciomag Atanase Dorin, Sef Serviciu, Serviciul dialog social si relatia cu parlamentul
Ø Cucos Elena Ramona, Sef Birou, Biroul relatia cu Parlamentul,
Ø Sachelari Oana, Sef Serviciu, Serviciul Buget, Directia buget, financiar, contabilitate,
Ø Zarnoianu Eugenia, Sef Serviciu, Serviciul financiar contabilitate, Directia buget, financiar, contabilitate,
Ø Nica Valeriu Catalin, Sef Serviciu, Serviciul IT, Directia generala management financiar, resurse umane si achizitii,
Ø Mitroi Jana, Director, Directia resurse umane,
Ø Dobre Mihai Alexandru, Manager public, Directia resurse umane,
Ø Dontu Cristinel Stefan, Sef Serviciu, Serviciul resurse umane, - Formular nr. 4;
5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 - Formular nr. 3;
6) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Diretia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actualela data limita de depunere a ofertelor.Acesta se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, a depus acest certificat in copie conform cu originalul, comisia de evaluare poate solicita acestuia prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie globala pentru ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 4.600.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr.6Bilanturile se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta o lista centralizata a echipei de experti cheie, pentru implementarea Acordului Cadru.
Lista privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului insotita de CV-urile pentru persoanele cheie propuse
Prestarea in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unuia sau a mai multor contracte al caror obiect l-au reprezentat serviciile similare, a caror valoare / valoare cumulata sa fie de cel putin 4.600.000 lei. Fisa de experienta similara va fi completata pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original). Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.
Expert cheie 1 ? Lider de echipa Cerinte: 1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea CV-urilor precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, ca a fost implicat in calitate de lider de echipa intr-un proiect. 2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul: - pentru persoanele fizice si juridice rezidente in Romania: ? Certificatul de inregistrare in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis si valabil conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare;
- pentru persoanele fizice sau juridice rezidente intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, dovada indeplinirii urmatoarelor conditii (conform prevederilor Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare): ? sunt cetateni/au sediul intr-un stat membru al Uniunii Europene; ? au dreptul de a elabora studiile pentru protectia mediului in conformitate cu reglementarile unui stat membru al Uniunii Europene si fac dovada acestui drept prin prezentarea unui document emis in acest sens.
Expert cheie 2 ? Monitorizarea si evaluarea emisiilor de CO2 si echivalent de CO2 Cerinte: 1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea CV-URILOR precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, ca a fost implicat in calitate de expert intr-un proiect similar. 2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul: - pentru persoanele fizice si juridice rezidente in Romania: ? Certificatul de inregistrare in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis ?i valabil conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare;
- pentru persoanele fizice sau juridice rezidente intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, dovada indeplinirii urmatoarelor conditii (conform prevederilor Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare): ? sunt cetateni/au sediul intr-un stat membru al Uniunii Europene; ? au dreptul de a elabora studiile pentru protectia mediului in conformitate cu reglementarile unui stat membru al Uniunii Europene si fac dovada acestui drept prin prezentarea unui document emis in acest sens.
Expert cheie 3 ? Specialist in infrastructura de IT Cerinte: 1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea CV-urilor precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, ca a fost implicat in calitate de expertintr-un proiect similar. 2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, Diploma universitara care sa ateste finalizarea studiilor superioare in domeniul informatic.
Expert cheie 4 ? Stabilirea metodelor de masurare si masurarea valorilor indicatorilor ?emisii de particule fine?, ?reducerea energiei consumate la nivelul entitatilor finantate? si ?reducerea consumului de apa la nivelul entitatilor finantate? Cerinte: 1. Ofertantul va face dovada, prin prez CV-urilor precum si copia documentelor confor cu orig care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, ca a fost implicat in calitate de expert intr-un proiect similar. 2. Ofertantul va prez, in copie certif pt conf cu orig: - pt pers fiz si jur rezidente in Rom: ?Certif de inreg in Reg national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis si valabil conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare
- pentru persoanele fizice sau juridice rezidente intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, dovada indeplinirii urmatoarelor conditii (conform prevederilor Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare): ? sunt cetateni/au sediul intr-un stat membru al Uniunii Europene; ? au dreptul de a elabora studiile pentru protectia mediului in conformitate cu reglementarile unui stat membru al Uniunii Europene si fac dovada acestui drept prin prezentarea unui document emis in acest sens.
Expert cheie 5 ? Stabilirea metodelor de colectare si colectarea valorilor indicatorilor ?spatii verzi afectate?, ?arii contaminate reabilitate?, ?arii specifice afectate? si ?deseuri industriale reciclate? Cerinte: 1. Ofertantul va face dovada prin prez CV-urilor precum si copia doc conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, ca a fost implicat in calitate de expert intr-un proiect similar. 2. Ofertantul va prez in copie certificata pentru conformitate cu orig: - pt pers fiz si juridice rezidente in Romania: ? Certif de inregistrare in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis si valabil conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea cond de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare;
- pentru persoanele fizice sau juridice rezidente intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, dovada indeplinirii urmatoarelor conditii (conform prevederilor Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare): ? sunt cetateni/au sediul intr-un stat membru al Uniunii Europene; ? au dreptul de a elabora studiile pentru protectia mediului in conformitate cu reglementarile unui stat membru al Uniunii Europene si fac dovada acestui drept prin prezentarea unui document emis in acest sens.
Expert cheie 6 ? Elaborarea rapoartelor anuale privind monitorizarea efectelor POR asupra mediului si instruire si coaching pentru AMPOR Cerinte: 1. Ofertantul va face dovada, prin prezentarea CV-urilor precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, ca a fost implicat in calitate de expert intr-un proiect similar. 2. Ofertantul va prezenta, in copie certificata pentru conformitate cu originalul: - pentru persoanele fizice si juridice rezidente in Romania: ? Certificatul de inregistrare in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, emis si valabil conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare;
- pentru persoanele fizice sau juridice rezidente intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, dovada indeplinirii urmatoarelor conditii (conform prevederilor Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata, cu completarile si modificarile ulterioare): ? sunt cetateni/au sediul intr-un stat membru al Uniunii Europene; ? au dreptul de a elabora studiile pentru protectia mediului in conformitate cu reglementarile unui stat membru al Uniunii Europene si fac dovada acestui drept prin prezentarea unui document emis in acest sens.
ü Fiecare dintre expertii cheie 1, 2, 4, 5 si 6 trebuie sa faca dovada dreptului de a elabora studii pentru protectia mediului pentru cel putin unul din tipurile de studii prevazute de Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009, respectiv: raportul de mediu (RM), raportul privind impactul asupra mediului (RIM), bilantul de mediu (BM), raportul de amplasament (RA), raportul de securitate (RS) si studiul de evaluare adecvata (EA). ü Daca expertii cheie 1, 2, 4, 5 si 6, nu acopera, impreuna, toate cele sase tipuri de studiu (RM, RIM, BM, RA, RS, EA), ofertantul poate sa includa in propunerea tehnica experti suplimentari non-cheie, care impreuna cu expertii cheie 1, 2, 4, 5 si 6 sa acopere toate cele sase tipuri de studiu (RM, RIM, BM, RA, RS, EA).
ü Pentru fiecare dintre cele sase pozitii de expert cheie, Ofertantul va nominaliza sase experti diferiti. Un expert nominalizat pentru una dintre cele sase pozitii de experti cheie nu poate fi nominalizat si pentru oricare alta pozitie de expert cheie. ü In cazul asocierii, pentru capacitatea tehnica si profesionala, resursele tehnice se cumuleaza pentru toti asociatii. ü In cazul subcontractarii, pentru capacitatea tehnica si profesionala, resursele tehnice, se iau in considerare pentru subcontractori, pentru partea lor de implicare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 16Completare Formular nr.10. Subcontractantii vor completa formularul nr. 4Completare formular nr. 9Completare Formular nr.8 Fisele de experienta similara vor fi insotite de cel putin un document/ contract / proces verbal de receptie care sa confirme ca a implementat respectivele servicii. Se vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta ori de catre clientul beneficiar privat.Completare Formular nr. 7Prezentare CV-uri precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate.Fiecare expert cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Prezentare CV-uri precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate. Fiecare expert cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Prezentare CV-uri precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate. Fiecare expert cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Prezentare CV-uri precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate. Fiecare expert cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Prezentare CV-uri precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate. Fiecare expert cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.Prezentare CV-uri precum si copia documentelor conforme cu originalul care certifica indeplinirea cerintelor solicitate. Fiecare expert cheie va depune declaratia de disponibilitate semnata in original.ü Fiecare dintre expertii cheie 1, 2, 4, 5 si 6 trebuie sa faca dovada dreptului de a elabora studii pentru protectia mediului pentru cel putin unul din tipurile de studii prevazute de Ordinului Ministrului Mediului nr. 1.026 din 27 iulie 2009, respectiv: raportul de mediu (RM), raportul privind impactul asupra mediului (RIM), bilantul de mediu (BM), raportul de amplasament (RA), raportul de securitate (RS) si studiul de evaluare adecvata (EA). ü Daca expertii cheie 1, 2, 4, 5 si 6, nu acopera, impreuna, toate cele sase tipuri de studiu (RM, RIM, BM, RA, RS, EA), ofertantul poate sa includa in propunerea tehnica experti suplimentari non-cheie, care impreuna cu expertii cheie 1, 2, 4, 5 si 6 sa acopere toate cele sase tipuri de studiu (RM, RIM, BM, RA, RS, EA).ü Pentru fiecare dintre cele sase pozitii de expert cheie, Ofertantul va nominaliza sase experti diferiti. Un expert nominalizat pentru una dintre cele sase pozitii de experti cheie nu poate fi nominalizat si pentru oricare alta pozitie de expert cheie. ü In cazul asocierii, pentru capacitatea tehnica si profesionala, resursele tehnice se cumuleaza pentru toti asociatii. ü In cazul subcontractarii, pentru capacitatea tehnica si profesionala, resursele tehnice, se iau in considerare pentru subcontractori, pentru partea lor de implicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2013 11:00
Locul: Sediul MDRAP - strada Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa insotita de copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
In cazul IMM - urilor cuantumul garantiei de participare, garantiei de buna executie, respectiv cifra de afaceri va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia va fi completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Direc?ia Generala Avizare Contencios, Rela?ia cu Parlamentul ?i Dialog Social
Adresa postala: Str.Apolodor, nr.17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2013 16:17