Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii postale si de curierat


Anunt de participare numarul 127749/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020931, Romania, Punct(e) de contact:  VLADA ELENA CRISTIANA, Tel. 021 3078 524, Email:  [email protected], Fax:  021 3078 606, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii postale si de curierat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Romania - Bucuresti si in toate localitatiledin tara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor postale si de curierat in vederea transmiterii notificarilor catre aplicantii din cadrul masurilor 141 ?Sprijinirea fermelor agricole de semi-subzistenta? si 142 ?Infiintarea grupurilor de producatori? din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala 2007-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64100000-7 - Servicii postale si de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii postale si de curierat- Conform Sectiunea II - Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 917, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare: 18.342LEIGarantia de buna executie 10% din pret contract semnat, const. prin instr.garant. emis cond legii valab egal contractemise in conditile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul PNDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Cazier judiciar reprezentant legal
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, valabil la deschidere oferte
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
Decl priv cal de particp la procedura
Certificat constatator emis de ORC sau echivalentCertificat de inregistrare emis de ORCPentru institutiile publice se vor prezenta documente relevante privind infiintarea institutiei, precum si documente din care sa reiasa obiectul de activitate specific acestei achizitii publice
Pentru ONG-uri se va prezenta extras de la Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul organizatia
Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta documente relevante, doc considerate edificatoare din tara de originesau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 7 - Informatii generale prezentat in sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire.
Bilanturile Contabile pentru anii pentru anii 2008 2009 si 2010(copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
Media cifrei de afaceri globala pentru anii 2008 2009 si 2010 trebuie sa fie de minim 200.000 EURO pentru insitutiile publice, pentru ONG uri si pentru societati comerciale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade prestate, beneficiari indiferent dc acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Copii dupa contrcate sau recomandari/certificari pt fiecare contract ce probeaza experienta similara semnata si stampilata
Implementarea sistemului de management al calitatii ISO SR EN ISO 9001 sau echivalentautorizare generala pentru furnizarea serviciilor postale
Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postaleOfertantii trebuie sa fie inscrisi in Registrul public al furnizorilor de servicii postale, disponibil pe pagina de internet a ANCOM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/11/00/06/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 11:00
Locul: Sediul MADR, BD UL CAROL, NR. 24, SECTOR 3, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul PNDR
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030087, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE, Directia Dezvoltare Rurala-AM PNDR, Serviciul de Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Bdul Carol, nr. 24, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020924, Romania, Tel. 021 3078 524, Email:  [email protected], Fax:  021 3078 606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer