Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii realizare film documentar in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?Cod SMIS 16819


Anunt de participare numarul 126828/26.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala:  Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN PASCU, Tel. 0262-214659, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0262-215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii realizare film documentar in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?Cod SMIS 16819
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii de recreere, cultural si sportive
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Maramures, str Gh. Sincai Nr.46
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitionarea de servicii realizare film documentar «Omul si natura in Parcul National Muntii Rodnei» in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?Cod SMIS 16819 axat pe promovarea aspectelor legate de biodiversitate, cu accent pe habitate si specii de interes comunitar, procesul de cartare al habitatelor si speciilor comunitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92111000-2 - Servicii de productie de filme cinematografice si de filme video (Rev.2)
79961330-0-Servicii de microfilmare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii realizare film documentar «Omul si natura in Parcul National Muntii Rodnei» in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?Cod SMIS 16819 axat pe promovarea aspectelor legate de biodiversitate, cu accent pe habitate si specii de interes comunitar, procesul de cartare al habitatelor si speciilor comunitare.
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.600 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013Axa Prioritara 4: Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea sau cazier judiciar;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru anii 2008, 2009, 2010; Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa detina codul Caen 5911 Activitati de productie cinematografica, video si de programe de televiziune; inregistrari audio si activitati de editare muzicala;Declaratie privind lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, avand ca obiectprestarea de servicii similare;Declaratiile de disponibilitate semnate in original pentru personalul nominalizat;Declaratie privind dotarile tehnice specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract similar.Cerintente minime pt.expertii propusi: pozitia 1 ?PRODUCATOR/REALIZATOR- 1 persoana : - absolvent de studii superioare de lunga durata domeniulcinematografie .pozitia 2 -REGIZOR -1 persoana: - studii superioare de lunga durata domeniul cinematografie, specializarea regie de film.pozitia 3 ?SCENARIST -1 persoana-studii superioare de lunga durata specializat in scenaristica.pozitia 4 ? ASISTENT DOCUMENTARE-1 persoana- studii superioare de lunga durata de profil umanist (jurnalism, comunicare, limbi straine, studii politice, stiinte juridice). pozitia 5 - CAMERAMANI -2 persoane- absolventi de cursuri de operator video imagine TV sau film.pozitia 6- INGINER DE SUNET -1 persoana- studii superioare de lunga durata specializat in multimedia sunet.pozitia 7- INGINER IMAGINE -1 persoana- studii superioare de lunga specializat in imagine de film.pozitia 8- REGIZOR MONTAJ -1 persoana- studii superioare de lunga durata specializat in montaj film pozitia 9-iNFORMATICIAN -1 persoana- studii superioare de lunga durata in specializarea informatica. Pentru toti expertii se solicita- minim 3 ani experienta profesionala specifica si minim o participare intr-o pozitie similara. CERINTE MINIME ECHIPAMENTE TEHNICE: Echipament productie: - set camera HD;
- inregistrare progresiva 24 cadre cu set de obiective 35 mm interschimbabile pentru diverse incadrari;? trepied cu cap fluid;? plansa speciala pentru reglaj colorimetric;? obiectiv regizoral pentru stabilirea incadraturilor;? monitor separat pentru vizionare in timpul filmarii;? macara mobila cu cap telecomandat pentru filmari speciale;? talpa cu rotile pentru deplasari usoare;? montura speciala interior-exterior pentru vehicule;
- set lumini speciale pentru interviuri si iluminari pe zone mici;
- set inregistrare sunet;? recorder digital multi-track portabil 96 kHz / 24 bit;? microfon cu girafa si montura anti-zgomot;? stativ;
- set pentru inregistrare time-lapse Echipamente speciale: - aparat de zbor pentru filmari aeriene;
- generator de curent pentru deplasari in zone dificile;
- travelling steady, macara, alte accesorii necesare unor filmari complexe
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 220 sau camera 126
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala, POS Mediu 2007-2013Axa Prioritara 4: Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  + 4 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala:  str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. 0262 215090, Email:  [email protected], Fax:  0262 215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer