Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de software pentru buna functionare a APDRP


Anunt de participare numarul 125615/09.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala:  Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010103, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Ivascu, Tel. +40 213101629, In atentia:  Catalin Ivascu, Email:  [email protected], Fax:  +40 213101629, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de software pentru buna functionare a APDRP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul APDRP din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licente necesare bunei functionari a APDRP. Monitorizare loguri statii + servere nivel OJPDRP, CRPDRP, centru. Securizarea bazelor de date existente in cadrul APDRP si monitorizare sisteme aplicatii Software. Criptare laptop-uri - criptarea tuturor informatiilor stocate pe dispozitivele mobile conform recomandarilor Curtii de Conturi. Solutie centralizata de monitorizare imprimante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Adobe Acrobat 9 Pro, sau echivalent ? 400 buc.
Soft arhivare WinRar sau echivalent ? 1500 buc.
Soft pentru verificarea codului sursa al programelor existente in cadrul APDRP ? 4 buc.
Soft pentru simularea implementarii procedurilor de lucru ? 5 buc.
Actualizare Acronis ? 20 buc.
Acronis sau echivalent ? 60 buc.
Soft de traducere ? 131 buc.
SecurStar Entreprise Solution sau echivalent ? 400 buc.
Monitorizarea logurilor tuturor calculatoarelor din reteaua APDRP ? 1500 buc.
Solutie de securitate globala a datelor pentru datele stocate in sisteme de productie si medii de dezvoltare si monitorizare sisteme si aplicatii ? 1300 buc.
Solutie de monitorizare imprimante ? 51 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 585, 236RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare: 71.704, 72 Lei. Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;2.Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic (lider, asociat) nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala (lider, asociat), valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor;4.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale (lider, asociat), valabil la data deschiderii ofertelor;5.Certificat pentru plata CAS (lider, asociat), valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil);6.Cazier judiciar (lider, asociat) pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator si pentru persoanle imputernicite (unde este cazul) ce semneaza ?Declaratia privind eligibilitatea?7.Cazier judiciar al companiei (lider, asociat) sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).Documentele se vor depune in original sau copii legalizate/ lizibile semnate si stampilate cu apostila ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 anib) Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2008, 2009 si 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 800.000 euro pentru pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010); b) Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/furnizari de bunuri in ultimii 3 ani;
2. Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similara;
3. Ofertantul va depune in original, Formularul nr. 24 - Tabel detalii producator;
4. Ofertantul va depune certificarile necesare pentru instalarea si configurarea licentelor software ofertate conform politicii producatorului/producatorilor acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat si furnizat in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, activitati de furnizare/prestari servicii avand ca obiect livrarea de produse software, in valoare cumulata de minimum 800.000 euro;2. Ofertantul (operator economic sau cel putin un membru al asocierii de operatori economici) trebuie sa prezinte detaliile tehnice pentru licentele software ce vor fi livrate, in baza informatiilor producatorului;3. Ofertantul (operator economic sau cel putin un membru al asocierii de operatori economici) trebuie sa prezinte certificarile necesare pentru instalarea si configurarea licentelor software ofertate conform politicii producatorului/ producatorilor acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare in cadrul licitatiei electronice: pretul ofertei. Conform Sectiunii A - Fisa de Date a Achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511.1/2/B/11/00/05/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 12:00
Locul: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, sector 5, Bucuresti, tel: +40 213101629
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007 - 2013, Masura de Asistenta Tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica din cadrul APDRP
Adresa postala:  Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email:  [email protected], Fax:  +40 213101629, Adresa internet (URL):  www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer