Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de tehnica de calcul, multifunctionale, imprimante, mobilier, filpchart, sistem de afisaj, licenta sistem de operare, licenta suita programe informatice(office) si licenta antivirus pentru proiectul finantat de FSE-POSDRU- "Program Integrat


Anunt de participare numarul 124491/25.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HARGHITA
Adresa postala:  Str. Fratiei nr.2, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530114, Romania, Punct(e) de contact:  ACIOBANITEI IULIAN, Tel. +40266-313423, In atentia:  ACIOBANITEI IULIAN, Email:  [email protected], Fax:  +40266-312885, Adresa internet (URL):  www.harghita.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de tehnica de calcul, multifunctionale, imprimante, mobilier, filpchart, sistem de afisaj, licenta sistem de operare, licenta suita programe informatice(office) si licenta antivirus pentru proiectul finantat de FSE-POSDRU- "Program Integrator al Formarii Adultilor Necalificati"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita, Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de tehnica de calcul, multifunctionale, imprimante, mobilier, filpchart, sistem de afisaj, licenta sistem de operare, licenta suita programe informatice(office) si licenta antivirus pentru proiectul finantat de FSE-POSDRU- "Program Integrator al Formarii Adultilor Necalificati"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
30195913-5-Sevalete pentru flipcharturi (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
39132100-7-Dulapuri de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 fax laser - 1buc.laptop-165 buc.licente office -165 buc.pachet antivirus-165 bucvideoproiector-9 buc.imprimanta duplex -9 buc.router-10 buc.boxe-4 buc.webcam-4 buc.
Lot 2 dulap metalic arhivare-5 buc.rafturi arhiva-28 buc.
Lot 3 masabirou + corp mobil cu sertar si usa-36 buc.scaun birou/scaunde asteptare-126 buc.
Lot 4 copiator multifunctional-18 buc.
Lot 5 sistem de afisaj electronic LCD : televizor diagonala mare 1 buc.+ dvd player -1 buc.
Lot 6 flipchart magnetic (sevalet)-9 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 980, 654RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare -1% din total valoare estimata: 9.806, 54 RON, Lot 1:7.194, 75 RONLot 2:292, 79 RONLot 3:414, 00 RONLot 4:1.800, 00 RONLot 5:65, 00 RONLot 6:40, 00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de FSE, conform prevederilor contractului de finantare FSE/POSDRU/82/5.1/S/48625 din 20.08.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala buget consolidat si certificat de atestare fiscala taxe si impozite locale copie certificata "in conformitate cu originalul??; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratiei privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele in drept (copie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentanti imputerniciti al fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de FSE, conform prevederilor contractului de finantare FSE/POSDRU/82/5.1/S/48625 din 20.08.2009
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare aContestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita
Adresa postala:  B-dul Fratiei, nr.2, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530114, Romania, Tel. +40266313423, Email:  [email protected], Fax:  +40266312885, Adresa internet (URL):  www.harghita.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer