Licitatie Publica - Achizitionarea de tehnica de calcul si software ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT pentru dotarea Institutului Regional de Oncologie Iasi?
Anunt de participare numarul 134066/21.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala: IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN EC.KOLL, Tel. +40 232210906, Email: [email protected], Fax: +40 232241963, Adresa internet (URL): 4981352, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de tehnica de calcul si software ? SISTEMINFORMATIC INTEGRATpentru dotarea InstitutuluiRegional de Oncologie Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Institutului Regional de Oncologie Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 290, 323 si 3, 447, 640RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de tehnica de calcul si software ? SISTEMINFORMATIC INTEGRATpentru dotarea InstitutuluiRegional de Oncologie Iasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
72600000-6-Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime precizate in fisa de date si ANEXA 1sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile.
Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
- Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadruconform Anexei 1 a Fisei de date a achizitiei.
- Valoarea totala maxima estimata a acordului-cadru pentru 12 de luni de la data intrarii in vigoare: conform Anexei 1 a Fisei de date a achizitiei;
- Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 3.447.640 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 290, 323 si 3, 447, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 50.000 LEI, valabila 90 de zile de la termenullimita pentru depunerea ofertelor. Valoare conform art.278 ind 1 din OUG 34 7227.63 ron.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO98TREZ4065005XXX000429 deschis la Trezoreria Mun. Ias, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Serv. Achizitii) inainte de data limita de deschidere a ofertei.In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana in data deschiderii ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat si venituri proprii ale Ministerului Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Daca este cazul documentele vor fi prezentate si de tert sustinatorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie: Dr. Cepoi Vasile - director executiv, Ec.Ana Pintilie - Director Financiar-contabil, Ing. Gojgaru Mihaela - Achizitii Publice. Aceasta declaratie va fi completata si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazulCertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de autoritatile abilitate, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul). 1. Certificat constatator (In original sau in copie, semnata si stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: codurile CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor, (se va prezenta o copie legalizata, original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul).
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta;sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept;sau
3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.
In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta.
In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.In acest sens se va completa declartia pe proprie raspundere de incadrare in categoria IMM prevazuta in anexa.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea Contractanta solicita, camedia cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008), sa fie mai mare sau egala cu 6.500.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 3.447.640 ron fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (asociatul) trebuie sa faca dovada unei experiente similare cu obiectul contractului, precum si a capacitatii de indeplinire a contractului referitoare la furnizarea, instalarea, punerea in functiune si service-ul in perioada de garantie a echipamentelor.Experienta similara se va dovedi prin prezentarea partilor relevante dintr-un contract care a avut ca scop realizarea de servicii de analiza, design, instruire, testare, implementare, mentenanta si asistenta pentru un sistem informatic integrat, valoarea trebuind sa fie mai mare sau egala cu 3.000.000 ron fara TVA(valoare estimata maxima a contracului subsecvent 3.447.640 ron fara TVA).
Informatii privind personalul calificat despecialitate.Declaratie pe proprie raspundere care sa cuprinda informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii,
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
1.Directorproiect
-Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata, in domeniul tehnic
-Diploma in managementul proiectelor recunoscuta la nivel international in managementul proiectelor (ex. PMI, sau echivalent)
-Apartenenta la o organizatie profesionala din domeniul managementului de proiect
-3 ani experienta in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT&C-3 ani experienta in management de proiecte in domeniul IT&C
-Experienta profesionala intr-un proiect similar in care a ocupat postul de manager de proiect, care au avut ca obiect implementarea de sisteme informatice integrate.
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
2.Administrator de baze de date:
-Diploma de absolvent studii superioare-Certificat de administrator pentru sistem de gestiune a bazelor de date-5 ani experienta in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT&C-Experienta profesionala in minim un proiect in domeniul sanatatii care au presupus analiza si optimizarea performantelor la nivelul bazei de date in care a ocupat pozitia de administrator de baze de date pentru un sistem informatic integrat
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
3. Coordonator implementare:
-Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata, in domeniul IT&C-Diploma in managementul proiectelor-5 ani experienta in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT&C-Experienta dovedita in coordonarea echipei de implementare in cadrul a cel putin un proiect de dezvoltare/implemntare software integrat
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
4. Responsabil asigurarea calitatii si securitate:
-Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata-3 ani experienta in domeniul asigurarii calitatii pentru proiecte IT&C-Responsabil calitate pentru cel putin un proiect software ce au presupus implementarea unui sistem informatic integrat.-Certificare in domeniul auditului pentru sisteme de managementul calitatii (ISO 9001 sau echivalent) .
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
5. Echipa instruire ? 2 persoane :
-Absolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durata-Certificat de absolvire pentru ocupatia Formator cu autorizare CNFPA sau echivalent ? Experienta de minim 3 ani in proiecte IT&C-Experienta in calitatea de formator pentru minim un proiect software similar
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
6. Echipa implementare ? minim 2 persoane:
-Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata-Experienta de minim 3 ani in implementarea proiectelor IT&C-Experienta in calitatea de responsabil implementare pentru minim un proiect software similar
Ofertantul trebuie sa asigure expertii cheie care indeplinesc urmatoarele cerinte:
7. Expert interoperabilitate :
-Diploma de absolvent studii superioare de lunga durata-Certificare pe un standard de interoperabilitate-Experienta in implementarea a cel putin unui proiect similar
ISO 9001:2000 , Standarde generale de management al calitatii, sau echivalent
ISO 27001:2005, sau echivalent
Certificat de conformitate CE (marca CE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei / rundelor de licitatie electronicain cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta.**Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.**Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.**Durata unei runde: conform informatei generate se sistemul informatic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 12:00
Locul: Directia de Sanatate PublicaJudetului Iasi, Strada Vasile Conta nr.2-4, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma desfasurarii etapei de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 alin 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 08:39