Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea de tevi clasice din otel, din material P235 GH sau P265 GH, cu Dn=65-1000 mm


Anunt de participare (utilitati) numarul 87791/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Sloboda, Tel.0372.148.000, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitionarea de tevi clasice din otel, din material P235 GH sau P265 GH, cu Dn=65-1000 mm
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Bucuresti, b-dul Timisoara nr 78, sector 6 (Depozit central RADET)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 654, 414 si 5, 308, 828EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de tevi clasice din otel, din material P235 GH sau P265 GH, cu Dn=65-1000 mm utilizate pentru circuitul de agent termic primar, tur si retur, din sistemul de termoficare al RADET BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44161500-1 - Conducte de inalta presiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conformdocumentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 654, 414 si 5, 308, 828EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 112.700 lei; garantia de buna executie :5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractelor subsecvente va fi asigurata din BVC RADET Bucuresti, aferenta anului in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor Art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificatului constatator (in original sau copie legalizata), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
- Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat;
- Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
- Declaratii privind eligibilitatea ;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil incheiat la 31.12.2008, - Raportare financiara la 30.06.2009, - Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clientiNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani = minim 11.271.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
- Documente emise de organisme nationale/ internationale (acreditate) care confirma certificarea Sistemului de management al calitatii (ISO 9001/2001), Sistemul de management de mediu (ISO 14001/2004) si Sistemele de management al sanatatii si securitatii manageriale (OHSAS 18001/2008) - validate si supravegheate conform ISO 9001:2008- Prezentarea declaratiei care contine informatii privind parcul logistic propriu;
- Prezentarea declaratiei privind lista cu personalul operativ angajat si copii ale contractelor individuale de munca, inregistrate la ITM;
- Prezentarea autorizatiei de livrare (in original), acordata operatorului economic de catre producator, pentru livrarea produselor ce fac obiectul prezentei fise de date a achizitiei.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract privind livrarea de produse similare cu o valoare de minim 400.000 lei, tva inclus - Minim 3 recomandari de la beneficiari.- Ofertantul sa posede (proprietate/inchiriere/colaborare) min. 10 autotractoare;
- Ofertantul sa posede (proprietate/inchiriere/colaborare) 1 depozit , fiind plasat pe teritoriul municipiului Bucuresti;
- Prezentarea dovezii existentei (proprietate/inchiriere/colaborare)a minim 3 poduri rulante in cadrul depozitului pentru manipularea tevilor.- Se va face dovada existentei a cel putin 30 de persoane incadrate in functii operative, cu o vechime in munca de cel putin 3 luni
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Pretul cel mai scazut= punctaj maxim
2.
Termenul de livrare
35%
Descriere: Termen min de livrare = punctaj maxim
3.
Perioada de garantie acordata produselor livrate
25%
Descriere: Perioada maxima de garantie= punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DAP 422 /2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 12:00
Locul: Locul: RADET-Buc, Str. Cavafii Vechi , nr 15, sector 3, Serviciul Achizitii publice, et 7, camera 72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, avand imputernicita scrisa si CI, experti cooptati, membrii Comisiei de evaluare, reprezentanti desemnati ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei numarul 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0041213195180, Email: [email protected], Fax: 0040213321240, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET Bucuresti, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Adresa postala: Str. Cavafii Vechi nr 15, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030254, Romania, Tel.0040372757840, Email: [email protected], Fax: 0040213126203, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer