Licitatie Publica - Achizitionarea de tonere pentru multifunctionale si imprimante
Anunt de participare numarul 134912/24.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Tel. +40 213072472, In atentia: Mircea Albulescu, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de tonere pentru multifunctionale si imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al prezentului proiect este achizitionarea de tonere si consumabile pentru multifunctionale si imprimante pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii Autoritatii de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 120 bucati toner negru Q5942A
- 10 bucati toner negru C9730A
- 5 bucati toner Cyan C9731A
- 5 bucati toner Yellow C9732A
- 5 bucati toner Magenta C9733A
- 240 bucati toner negru T-FC25EK- 96 bucati toner Cyan T-FC25EC- 96 bucati toner Magenta T-FC25EM- 96 bucati toner Yellow T-FC25EY- 48 bucati Tonerbag TB-FC28E- 96 bucati kit developer negru DEV-KIT-FC 25K
- 48 bucati kit developer color (Cyan, Magenta, Yellow) DEV-KIT-FC 25CLR
- 48 bucati kit cuptor FR-KIT-FC28
- 384 bucati cilindri OD-FC25
Valoarea estimata fara TVA: 1, 272, 587.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 25.451LEI, se constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara/soc asigurari in original, valab: 90 zile de la data limita de depunere a oferte. AC poate solicita extinderea per valab ofert. In cazul in care ofertantul isi extinde per valab a ofertei, per de valab a gp va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertant refuza extinderea valab va fi exclus din procedura. Instrum de garantare se va emite in favoarea MADR si tb sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrum garant va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma mentionata mai sus. Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152 Ofertele care nu sunt insotite de gp, in cuantum, forma si avand perioada valab solicit mai sus, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere oferte. Gp depusa in alta moneda decat LEI duce la excluderea ofertantului. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. In masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de5.052, 59 lei din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (1.272.587, 77 lei), sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitatea Formular 1. Cazier judiciar pentru administratorul care semneaza eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazier judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului. Pentru persoane juridice straine:
Op ec va prezenta doc edificatoare, eliberate in tara de origine sau in tara in care este rezident.
1. Certif atest fisc elib de organ administrare fiscala al unit administ teritoriale privind plata obligat la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certif plata impozite taxe locale, sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie lizib semnat si stampil ?cf cu origin? de catre reprezent legal).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta Form 2 si doc relevante.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 9, In cazul unei asoc, se va completa si depune Formular 8, iar fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa prezinte Formular 18
Certif de participare la licitatie cu oferta independenta - Se va completa si depune Formular 14Decl neincadrarea in prev art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 19. Pers cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Ministru - Stelian FUIA
Director General ? Cornelia MIHAI
Sef serviciu ? Dan IONITA Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare) - Persoane juridice/fizice romane
Fiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante:
? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului);Persoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani rebuie sa fie de minim 250.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Unul sau mai multe contracte de furnizare si/sau servicii de mentenanta echipamente in valoare cumulata de minim 250.000 euro.
Mostre
Informatii privind tertul sustinator
Implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/B/12/00/06/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:30
Locul: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale. Bdul Carol I, nr 2-4, sector 3, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2012 08:16