Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitionarea de utilaje si echipamente de intretinere pentru Centrul de intretinere Gura Vaii?, ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06


Anunt de participare numarul 113698/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  CNADNR SA ? Directia Proiecte cu Finantare Externa, Tel. 021.264.32.99, In atentia:  Dl. Horia NICOLAE, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email:  [email protected], Fax:  021.264.32.98, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitionarea de utilaje si echipamente de intretinere pentru Centrul de intretinere Gura Vaii?, ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNADNR S.A. - D.R.D.P. Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea utilajelor si echipamentelor de intretinere precizate in Caietul de sarcini, Sectiunea 3 a Documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34921000-9 - Echipament de intretinere rutiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) Masina multifunctionala pentru intretinere drumuri vara-iarna- 2 buc;
2) Lama auto pentru dezapezire destinata montarii pe masina multifunctionala - 2 buc;3) Plug auto pentru dezapezire destinat montarii pe masina multifunctionala - 2 buc;
4) Raspinditor de materiale uscate si solutii antiderapantepentrumasinamultifunctionala - 2 buc;
5) Perie mecanicapentrumasinamultifunctionala - 2 buc;
6) Freza de zapada destinata montarii pe masina multifunctionala - 2 buc;
7) Echipament cu brat pentru cosit si profilat taluz pentrumasinamultifunctionala - 2 buc;
8) Echipament cu brat pentru spalat parapeti si indicatoare rutiere pentrumasinamultifunctionala - 2 buc;
9) Buldoexcavator pentru intretinere drumuri vara-iarna - 1 buc;
10) Lama auto pentru dezapezire destinata montarii pe buldoexcavator - 1 buc;
11) Echipament piconpentrubuldoexcavator - 1 buc;
12) Echipamentpentru cosit iarba pentrubuldoexcavator - 1 buc;
13) Perie mecanicapentrubuldoexcavator - 1 buc;
14) Autospeciala transport mixt - 1 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 10.000 EURO sau in cuantum de 42.024LEI. Garantie de buna executie ? 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA.Garantie pentru returnarea avansului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana;
- Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere. In cazul atribuirii contractului, Acordul de Asociere va fi legalizat in conformitate cu prevederile art. 44 alin 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006 utilizand Form.1 din Sec.2 a DA; Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal, ca nu se afla in niciuna din sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006 utilizand Form. 2 din Sec.2 a DA; Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata a imp.si taxelor locale si alte venituri ale bug.local, si a imp, taxelor si contrib.de asig.soc la bug.general consolidat(ANAF)la data de 30.11.2010?a se vedea pct. 5.1.2.din Fisa de Date a Achizitiei.Capacit.de exerc. a activ.prof. (inreg): Declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprez.legal utilizand Form. 3 din Sec.2 din DA; certif.de inreg.(C.U.I.)emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legaliz; Certif.Const. emis de ORC de pe langa Trib. teritorial care sa ateste ca ofertantul desf.activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplic. Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in orig(in copie legalizata numai in cond. in care in cuprinsul Certif.Const. se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legaliz) valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legisl. in vigoare. Pentru pers.jur/fizice straine este necesara prez.doc.edificatoare care dovedesc o forma de inreg.si, dupa caz, de atestare ori apart.din pdv prof.in conf.cu prev.legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Media rezultatului exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009);? Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare de 400000 EURO .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul a derulat in ultimii 3 ani (perioada cuprinsa intre 30.11.2007 pana la termenul limita de depunere a ofertelor) cel mult 5 cinci contracte de furnizare produse similare, a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 400.000 EUR, fara T.V.A..Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5, ?DECLARATIE privind experienta similara a ofertantului in furnizarea unor produse similare in ultimii 3 ani? din Sectiunea 2 ?Formulare? - a Documentatiei de Atribuire.
Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea
cerintelor de calificare:
- copii legalizate ale contractelor declarate;
- recomandari din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul are experienta in livrarea de produse similare. Se va completa Formularul nr. 6, ?Recomandare?, din Sectiunea 2 ?Formulare? - a Documentatiei de Atribuire.Informatii privind capacitatea profesionala:
1. Ofertantul dispune de personal specializat, responsabil cu derularea contractului de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 7, ?DECLARATIE privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de furnizare? din Sectiunea 2 ?Formulare? - a Documentatiei de Atribuire.
Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea
cerintelor de calificare:
Ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze indeplinirea criteriului de calificare (copie Contract individual de munca, Conventie civila etc.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 13:00
Locul: CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este prevazut in Memorandumul de Finantare ISPA 2000/RO/16/P/PT/004 ?Reabilitarea sectiunii Craiova ? Drobeta Turnu Severin a drumului national DN 6 (faza 1 a proiectului Craiova-Lugoj, Romania)?, Memorandum semnat de catre Comisia Europeana la data de 22.02.2001 si Guvernul Romaniei in data de 01.06.2001.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.88, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR S.A.
Adresa postala:  Str. Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.318.66.28, Fax:  021.315.75.64, Adresa internet (URL):  www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer