Licitatie Publica - Achizitionarea de utilaje si echipamente de intretinere pentru Centrul de intretinere Gura Vaii - 3 loturi
Anunt de participare numarul 132051/15.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Fonduri Externe - CNADNR SA, Tel. 021.264.32.92, In atentia: Horia NICOLAE, Director, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.62, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de utilaje si echipamente de intretinere pentru Centrul de intretinere Gura Vaii - 3 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNADNR S.A. ? D.R.D.P. Craiova
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de utilaje si echipamente de intretinere pentru centrul de intretinere Gura Vaii si anume masina multifunctionala destinata activitatii de intretinere specifica in sezoanele vara-iarna, echipamente pentru masina multifunctionala, buldoexcavatoar, autoutilitara transport mixt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34921000-9 - Echipament de intretinere rutiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 utilaje si echipamentele aferente, conform precizarilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 465, 961.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1:22.150 Lei, Lot2:4.950Lei, Lot3:2.145 Lei sau in cuantum de: Lot1:5.251 Euro, Lot2:1.173 Euro, Lot3:508Eur.Garantie de buna executie?10%din val de contract acceptata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind neincadrarea in sit. Prev la art 180 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006?; ?Declaratie privind capacitatea de exercitare a activ. prof.?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010): trebuie sa fie in valoare de minim: - Lotul 1:1.000.000 Lei
- Lotul 2:240.000Lei
- Lotul 3:100.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstraze ca a furnizat in ultimii 3 ani echipamente de intretinere rutiera* in valoare totala de minim: - Lotul 1:550.000 Lei fara TVA;
- Lotul 2:120.000 Lei fara TVA; - Lotul 3:52.000 Lei fara TVA.
* Echipamentele de intretinere rutiera solicitate pentru indeplinirea criteriului de la Cerinta nr 1 sunt urmatoarele: - masini multifunctionale intretinere vara-iarna;
- buldoexcavatoare, - echipamente pentru masinile multifunctionale intretinere iarna-vara, - autoutilitare transport mixt.Pentru indeplinirea criteriului de la Cerinta nr. 1, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat cel putin un tip de echipamente de intretinere rutiera in valoarea solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul dispune de personal specializat, responsabil cu derularea contractului de furnizare ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2012 13:00
Locul: CNADNR SA, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, et. 8, Sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezenti imputerniciti ai op ec care au depus oferte pentru proiectul respectiv observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CNADNR.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Moneda in care trebuie intocmita oferta - Lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios din cadrul CNADNR SA
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 0040 (021) 264.34.07, Fax: +40 (021) 264.32.98, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 18:35