Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea dotarilor necesare pentru o sala de muls tip bradulet 2x10


Anunt de participare numarul 4169/05.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CRESTEREA BOVINELOR TG. MURES
Adresa postala: str. Principala, 1227, Localitatea: Sg. de Mures, Cod postal: 547530, Romania, Punct(e) de contact: Alin Gulea, Tel.0265-319006, In atentia: ing. Lung Ioan, Email: [email protected], Fax: 0265-319006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea ASAS
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea dotarilor necesare pentru o sala de muls tip bradulet 2x10
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCDCB Tg. Mures - Ferma nr.2 Ernei, str. De Sus, nr. 240, localitatea Ernei, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea echipamentelor si materialelor necesare pentru o sala de muls tip bradulet 2x10 cu management pe calculator al mulsului, precum si montarea acestora, punerea in functiune, instruirea personalului si asigurarea de service
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29362000-4 - Aparate de muls (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dotari necesare pentru realizarea si punerea in functiune a unei sali de muls tip bradulet 2x10
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare MAPDR nr.363/2006 intitulat PS 423. "PROGRAM PILOT DE IMBUNATATIRE A CALITATII IGIENICO-SANITARE A LAPTELUI LA NIVELUL CERINTELOR UE"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierilor se va solicita in forma legalizata daca oferta va fi desemnata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
-Certificat de inregistrare la Registru Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
- Asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari pe ultimii trei ani la nivel european - formular 12 D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2007 10:59
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP, Leumi banc, Tg. Mures, RO 81 DAFB 1018018A5546RO02 SAU NUMERAR LA CASERIA SCDCB TG. MURES
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2007 13:00
Locul: SCDCB Tg. Mures, str. Principala, nr. 1227, Sg. de Mures, 547530, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participarea - in baza imputernicirii societatii ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contract de finantare MAPDR nr. 363/2006 intitulat PS 423 " PROGRAM PILOT DE IMBUNATATIRE A CALITATII IGIENICO-SANIATRE A LAPTELUI LA NIVELUL CERINTELOR UE"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, ,Localitatea: Bucuresti, Sector 1, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tg. Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-160919
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCDCB Tg. Mures
Adresa postala: str. Principala, nr. 1227, Localitatea: Sg. de Mures, Cod postal: 547530, Romania, Tel.0265-319006, Email: [email protected], Fax: 0265-319006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 19:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer