Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea in cadrul DGDR ? AM PNDR a unor licente software specializat GIS si asigurarea instruirii pentru persoanele desemnate din cadrul serviciilor tehnice ale AM PNDR


Anunt de participare numarul 145514/05.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Carol I nr. 2-4, Tel. +40 213072472, In atentia: Mircea Albulescu, Email: [email protected], Fax: +40 213078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea in cadrul DGDR ? AM PNDR a unor licente software specializat GIS si asigurarea instruirii pentru persoanele desemnate din cadrul serviciilor tehnice ale AM PNDR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti si judetul ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al contractului il reprezinta achizitionarea in cadrul DGDR ? AM PNDR a unor produse (licente) software specializat GIS si asigurarea instruirii, in vederea utilizarii produselor (licen?elor) de software achizi?ionate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38221000-0 - Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Achizi?ia de produse software:
? 2 produse software GIS desktop complet
? 3 produse software GIS desktop standard
b) Prestarea de servicii de instruire pentru produsele software achizi?ionate:
? Cel pu?in 632 de ore de instruire
Valoarea estimata fara TVA: 242, 484RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 4.800 LEI, se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, valabila 90 zile de la data limita depunere oferte. In cazul in care ofertantul i?i extinde perioada de valabilitate ofertei, perioada de valabilitate GP va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul refuza extinderea valabilita?ii va fi exclus din procedura. Instrum garantare se va emite in favoarea MADR ?i trebuie sa prevada daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrum de garantare va fi emis in numele ?i pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrument de garantare care sa acopere integral suma men?ionata mai sus. Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152. Ofertele care nu sunt insotite de GP, in cuantum, forma ?i avand perioada de valabilitate solicitata mai sus, vor fi respinse in cadrul ?edin?ei de deschidere a ofertelor. GP se va returna de catre AC conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ?i completarile ulterioare. In cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatarului din GP o suma potrivit dispozitiilorart. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalen?a pentru o GP depusa in euro/sau in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National de Dezvoltare Rurala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea III - Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau conform cu originalul)Autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertelor (In conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata).
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele. (In conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata).
III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 din Sectiunea a III- Formulare aprezentei documentatii de atribuire
IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea si prezentarea Formularuluinr. 6din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale:
Daniel CONSTANTIN - MinistruAchim IRIMESCU - Secretar de Stat
Mihai HERCIU - Director General AM PNDR
Valentin TOMA ? Director General Adjunct AM PNDR
Carmen BOTEANU - Director General Adjunct AM PNDR
Andrei BALAN- ?ef ServiciuDan IONITA - Sef ServiciuEmil SANDULESCU - Consilier
Mircea ALBULESCU - Consilier Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani.
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii trei ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie de minim 400.000 lei.Se vor prezenta documente care vor sustine indeplinirea cerintei de calificare.
Formularul nr. 7 - Informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 7 - Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari similare realizate in ultimii 3 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea ofertelor) continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte furnizarea de bunuri similare obiectului contractului.
Cerinta minima: - Minim un contract de furnizare produse (licen?e) software, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 150.000 lei fara TVA
- Minim un contract de servicii de instruire pentru utilizarea produselor software GIS comercializate, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 50.000 lei fara TVA
Se vor atasa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse software GIS/ servicii de instruire care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul bunurilor/serviciile furnizate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
-valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca serviciile prestate de ofertant au fost in domeniul solicitat).
Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista prestarilor de servicii
Personal
Ofertantul va face dovada ca dispune de speciali?tii necesari in vederea instruirii personalului AM-PNDR. Ace?ti speciali?ti trebuie sa prezinte o scrisoare sau un certificat care atesta ca de?in abilita?ile necesare pentru instruirea de personal in utilizarea produselor software GIS, in conformitate cu specifica?iile de folosire a acestora la standardele impuse de producator. Valabilitatea documentelor solicitate cu privire la acest aspect va fi raportata la data limita de depunere a ofertelor. Formularul 12 CV
Formularul 13 Declaratie De Disponibilitate Experti
Informatii privind subcontractantiiSolicitat XNesolicitat ?
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica.
In acest sens are obligatia de a preciza in documentele ofertei:
- partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere ale subcontractantilor.
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contract autoritatea contractanta solicita ca la incheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract
In conditiile in care ofertantul include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica atunci are obligatia de a prezenta urmatoarele
Documente probante:
- Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric) completata in conformitate cu Formularul nr. 10 - Formulare ?Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestuia ? si tabel anexa - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Ofertantul trebuie sa fie certificat conform standardului interna?ional ISO 9001 sau echivalent al acestuia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista prestarilor de serviciiScrisoare sau certificat care atesta ca speciali?tii care vor efectua serviciile de instruire de?in abilita?ile necesare pentru instruirea de personal in utilizarea de produse software GIS, in conformitate cu specifica?iile de folosire a acestora la standardele impuse de producator.Formularul nr. 10Copie dupa certificatul de atestare a managementului calita?ii in baza standardului ISO 9001 sau echivalent al acestuia, care sa fie valabil ladata limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/B/13/00/01/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2013 10:00
Locul: MADR, Bdul Carol I, nr. 2-4, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213072442, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer