Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea in leasing a unui vehicul de colectare a deseurilor menajere


Anunt de participare numarul 14468/15.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea in leasing a unui vehicul de colectare a deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Primaria mun.Alexandria, str.Dunarii, nr.139,
jud.Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea in leasing a unui vehicul de 16 m.c.ptr. colectare a deseurilor menajere si industriale din recipienti tip europubele intre 90-360litri si eurocontainere-660-1100litri precum si a gunoiului vrac,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitionarea in leasing a unui vehicul de 16 m.c.ptr. colectare a deseurilor menajere si industriale precum si a gunoiului vrac,
Valoarea estimata fara TVA: intre 130, 000 si 142, 850RON
II.2.2) Optiuni
Da
lvrarea utilajului se va realiza in maxim 100 zile de la semnarea contractului de achizitie
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part.3000, 00leila casierie/OPcontRO46TREZ606506XXX000167, CF4652660;gar.ex.10%scris.banc
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti care se vor legaliza obligatiriu dupa castigarea licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Se va solicita certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat de stat si local;Certificatconstatatoremis de Of. Nat.Regist.Comertului; Statutul societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului); Autorizatie de functionare/altele echivalente;ptr.persoanele jr.straine se accepta doc. echivalente emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Liste: certificari/atestate ale ofert. si personalului;princip. prestatii similare(exp. similara)-se vor prezenta cel putin doua recomandari; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Xerocopia documentului de certificare asistemului de management al calitatii proprii (in termen de valabilitate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11264/09.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare casierie/O.P.in cont ROTREZ60621160250XXXXX, CF4652660;dela Directia Urbanism
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 13:00
Locul: Sala Consiliu Primarie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ag.ec.cu putere de decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: office @cnsc.ro, Fax: 021 /3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartiment juridic Primarie
Adresa postala: str.Dunarii, nr.139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247/317732 / 3, Fax: 0247/317728, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2007 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer