Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea in leasing operational a 6 autoturisme break.


Anunt de participare numarul 63166/09.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.3.13.04.10/int. 2939; 2941, In atentia: d-lui Dumitru Iordan, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.3.13.04.10/int. 2941, In atentia: d-lui Mihai Alexandrescu, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea in leasing operational a 6 autoturisme break.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea in leasing operational a 6 autoturisme break.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111000-8 - Breakuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
6 autoturismebreak
Valoarea estimata fara TVA: 86, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantie participare - 1.720 Euro; Scrisoare garantie de buna executie a lucrarii - 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduriproprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- dupa expirarea garantiei, firma vanzatoare se obliga sa asigure piesele de schimb pe perioada contractului de leasing.- firma vanzatoare se obliga sa asigure service-ul pe perioada de garantie si post-garantie(pana la expirarea contractului de leasing).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionareCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz dovezi privind asigurarea riscului profesional:
- bilantul contabil pe anul 2007
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizarea de comercializare a autoturismelor emisa de producator in favoarea dealer-ului autorizat;
- posibilitatea de asigurare cu piese de schimb si consumabile pe perioada derularii contractului de leasing ;
- o lista a principalelor livrari de autoturisme efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de autoturisme se confirma prin prezentarea unor certificate sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
- societatea de leasing va demonstra capacitatea de asigurare a service-ul intr-o unitate autorizatape perioada de garantie si post-garantie(pana la expirarea contractului de leasing).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 10:00
Locul: tsr. Doamnei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant imputernicit, de la fiecare ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ridicarea documentatiei de atribuire se va face in baza unei imputerniciri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.3127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2008 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer