Licitatie Publica - Achizitionarea in sistem de inchiriere pentru o perioada de 5 ani, a unei solutii switching/routing pentru noul centru de date
Anunt de participare numarul 132142/20.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. 0311.32.32.22, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: 0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0311323217, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected], Fax: 0311323217
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, In atentia: Petre Tudor, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea in sistem de inchiriere pentru o perioada de 5 ani, a unei solutii switching/routing pentru noul centru de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: str. Doamnei, 8; Bucuresti, Cod postal: 030051
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea in sistem de inchiriere pentru o perioada de 5 ani, a unei solutii switching/routing pentru noul centru de date, acces wireless cu management centralizat, acces controlat pentru vizitatori, monitorizare centralizata a log-urilor, switch-uri de acces 48 porturi, firewall-uri, criptoare trafic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32420000-3 - Echipament de retea (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32418000-6-Retea radio (Rev.2)
32552430-0-Echipament de codare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 498, 145EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 100.000 Lei(23.364, 49 EUR)Garantie de buna executie ? 5% din valoarea contractata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Achizitorul are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatii
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? a se prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului - va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - a se prezenta realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 6 412 060, 6lei fara TVA, reprezentand echivalentul a 1 498 145EURO fara TVA (curs 1 EUR = 4, 28 Lei)(Formular E).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara - Se va prezenta cel putin un contract efectuatin ultimii 3 ani, de complexitate similara din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat si implementat o sol de routing-switching cu inalta disponibilitate si de securitate a retelelor IP conform cu cerintele enuntate in caietul de sarcini si care a avut valoarea egala sau mai mare decat 1.498.000 euro sau echivalentul acesteia in lei (curs 1 EUR = 4.28 Lei).Lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani - Prezentarea listei principalelor contracte de furnizare, similare cu cele ofertate, efectuatein ultimii 3 ani (se va completa Formularul J)
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii: Expert cheie 1: Conducator de Proiect, Expert cheie 2: Expert Securitate, Expert cheie 3: Expert infrastructura de comunicatii/Coordonator Tehnic, Expert cheie 4: Expert Data center, Alti experti
Informatii privind subcontractantii
Certificare a sistemului calitatii (ISO 9001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ATENTIE: pentru a putea participa la etapa finala ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP. www.cnmsi.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S118-194755din22.06.2011
Numarul anuntului in JO: 2010/S212-324721din30.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.05.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2012 14:00
Locul: str. Doamnei nr.8, sector 3, Bucuresti, cod postal 030051
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in acest sens. Imputernicirea va contine mandatul acordat reprezentantului ofertantului. Reprezentantul va prezenta obligatoriu C.I./B.I. si imputernicirea in original.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 12:42