Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea, instalarea si punerea in functiune de echipamente de supraveghere pentru proiectul ?Achizitionarea si instalarea de echipamente de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul de frontiera Jimbolia?, cod


Anunt de participare numarul 141755/01.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL JIMBOLIA
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BUJOR FAUR, Tel. +40 256360770, Email: [email protected], Fax: +40 256360784, Adresa internet (URL): www.jimbolia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea, instalarea si punerea in functiune de echipamente de supraveghere pentru proiectul ?Achizitionarea si instalarea de echipamente de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul de frontiera Jimbolia?, cod SMIS 6994
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Jimbolia
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta Unitatea Administrativ Teritoriala a Orasului Jimbolia, jud. Timis implementeaza proiectul ?Achizitionarea siinstalarea de echipamente de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul de frontiera Jimbolia?, cod SMIS 6994, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Centre urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea Contractanta Orasul Jimbolia organizeaza procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea contractului: ?Achizitionarea, instalarea si punerea in functiune de echipamente de supraveghere pentru proiectul ?Achizitionarea si instalarea de echipamente de supraveghere pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul de frontiera Jimbolia?, cod SMIS 6994
Valoarea estimata fara TVA: 2, 932, 337RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 58.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante este RO96 TREZ62521300205XXXXX, deschis la Trezoreria Jimbolia.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 6.712, 34 lei.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, actualizata, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-FEDR: 80, 35%-Bugetul national: 17, 65%-Bugetul local: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.
Ofertantul va prezenta:
Cerinta nr. 1
Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular 3, in original; Declaratia va fi prezentata si de sustinatorul tert si/sau asociati, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formular 4, in original;Declaratia va fi prezentata si de sustinatorul tert (pentru lit. a), c^1) si d) din art. 181) si/sau asociati, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform Formular 5, in original; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, conform Formular 6, in original. In cazul unei oferte comune, formularul va fi completat in numele asocierii.
Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, conform Formular 7, in original. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractor/terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ? Postelnicu Darius-Adrian; Viceprimar ? Gorgan Daniel presedintele comisiei evaluare; Secretar ? Nitoi Ionel membru comisie evaluare, Gain Eugen membru comisie evaluare, Faur Lucian-Bujor membru comisie evaluare, Moga Ciprian membru comisie evaluare si consilierii locali Baca Ioan, Barna Petru-Ladislau, Ciuciulete Petru, Corneanu C-tin, Ferescu Laura-Marioara, Kaba Gabor, Kasa Ioan-Tiberiu, Mihaila Timotei, Meszaros Stefan, Nicorici Ilie, Pop Eugen-C-tin, Prcsina Iancu-C-tin, Scrob Radu-Nicolae, Tabeica Neculai, Tinei Valentin, Toth Gabor.
Cerinta nr. 6
a)Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 1: Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota 2: Persoanele juridice straine vor prezenta certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.
Nota 3: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane:
1. Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?cu semnatura si stampila operatorului economic) emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?
Certificatul constatator va prezenta informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota 1: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta pentru conformitatea documentului depus in oferta, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Nota 2: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoanele juridice straine, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
2. Conform legislatiei in vigoare, este necesar ca firma instalatoare sa fie avizata IGPR pentru instalare, punere in functiune si intretinere, iar pentru partile componente de detectie si alertare in caz de incendiu din nodurile de comunicatie, sa fie avizata de IGSU pentru instalare, punere in functiune si intretinere(Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor, protectia persoanelor si Legea nr. 307/206 privind apararea impotriva incendiilor.
Ofertantul va prezenta:
-Copie conform cu originalul dupa autorizatia/aviz IGPR pentru instalare, punere in functiune si intretinere
-Copie conform cu originalul dupa autorizatie/aviz IGSU de instalare, punere in functiune si intretinere pentru partile componente de detectie si alertare in caz de incendiu din nodurile de comunicatie
In cazul unei asocieri/subcontractari, autorizatiile/avizele se vor prezenta de fiecare asociat/subcontractant pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare.
Nota: 1 In cazul persoanelor juridice straine se solicita prezentarea de documente echivalente care sa faca dovada indeplinirii cerintei de mai sus. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, conform Formular nr. 9.
Cerinta nr. 1
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012) care sa fie in valoare egala sau mare decat 2.500.000 lei, fara TVA. In sustinerea cerintei, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: Declaratie privind cifra de afaceri - completarea Formularul nr. 8 cu informatii generale. Contul de profit si pierdere sau alte documente doveditoare, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata cu originalul.?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 9Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. In cazul asocierii, conditia se poate indeplini cumulativ. Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantuluiCapacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (model Formular 19), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Cerinta nr. 2
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Asocierea se va legaliza obligatoriu in cazul incare oferta comuna este declarata castigatoare.
In cazul unei oferte comune:
1.Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b)(pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza).
2.Capacitatea economica-financiara si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
3.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta cond. de incadrare in prvd. Legii anterior mentionate.
Cerinta nr. 3
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Pentru dovedirea experientei similare ofertantii trebuie sa arate ca au cel mult 2 contracte, in ultimii 3 ani, care insumate sa aiba valoarea de cel putin 500.000 lei, valoare fara TVA.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii
Cerinta nr. 4
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2010; 2011; 2012), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.
Cerinta nr. 5
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, atunci are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Pentru echipa propusa, ofertantul va prezenta CV-urile personalului propus, in original, semnat de persoana in cauza. De asemenea, CV-ul va fi insotit de diplome de studii, dovezi privind calificarea/specializarea necesara (in cazul) instalarii punerii in functiune a produselor furnizate, precum si pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie.
In cazul in care, membrii echipei propuse pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate.
Ofertantul va prezenta minim:
-1 Inginer sisteme de securitate (COR: 214438 sau echivalent);
-4 tehnicieni sisteme detectie, supraveghere video control acces avizati IGPR, COR: 313210 sau echivalent
-2 tehnicieni sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare, alertare in caz de incendiu (COR: 724205 sau echivalent)
Cerinta nr. 6
Se va prezenta:
Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular 12, in original;
Informatii referitoare la personalul de conducere/cheie ? Formular 13, in original;
CV-uri ?in original, semnate de persoana in cauza;
Declaratia de disponibilitate ? Formular 14 ? pentru membrii echipei care nu sunt angajati ai ofertantului.
Copii certificate ?Conform cu originalul? dupa acte studii
Copii certificate ?Conform cu originalul? dupa cartea de munca sau alte acte ce dovedesc experienta minima.
Informatii referitoare la pers de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa formata din specialisti care sa aiba calificarea/ specializarea necesara in vederea instalarii, punerii in functiune a produselor furnizate precum si pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie.
Cerinta nr. 2
Se va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de management al mediului ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, pentru pentru sisteme de securizare si alertare impotriva efractiei si sisteme detectie incendiu.
Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat se va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau echivalent
Se va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, pentru sisteme de securizare si alertare impotriva efractiei.
Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Se permite prezentarea de adeverinte/adrese emise de organismul de certificare in care este mentionat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat, iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior. In acest caz ofertantul are obligatia prezentarii unei copii cu mentiunea ?Conform cu originalul? la momentul eliberarii certificatului.
Cerinta nr. 4
Se va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unei marci de calitate in securitate Q MARK sau echivalent, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, pentru pentru sisteme de securizare si alertare impotriva efractiei.
Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat se va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Cerinta nr. 3
Se va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de management al securitatii informatiilor ISO 27001:2005 sau echivalent, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, pentru pentru sisteme de securizare si alertare impotriva efractiei si sisteme detectie incendiu
Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr. 19Acord de asociere ? Formular 17, in originalDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular 18, in originalSe vor prezenta in original: - Fisa de experienta similara ? Formular 11 ? pentru fiecare contractValorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivFormular 10, in originalPrezentare Formular 15 si Formular 16, in original.Se vor completa Formularele 12, 13 si 14.?Se vor completa Formularele 12, 13 si 14.?Certificat ISO 14001:2005 sau echivalentpentru sisteme de securizare si alertare impotriva efractiei si sisteme detectie incendiuCertificat ISO 9001 sau echivalent.Certificat Q MARK sau echivalent ce certifica domeniile si lucrarile care includ instalarea sistemelor de alarmare impotriva efractiei si intretinerea sistemelor de alarmare impotriva efractiei.Certificat ISO 27001:2005 sau echivalent pentru sisteme de securizare si alertare impotriva efractiei si sisteme detectie incendiu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10106 din 21.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2013 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia, str. T. Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un imputernicit din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul ?Centre urbane?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va descarca din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP.In cazul ofertelor cu punctaje egale, situate pe primul loc, modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. Daca si in acest caz egalitatea persista, ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara in plic inchis, oferta cu cel mai scazut pret fiind declarata castigatoare.Ofertantul castigator va respecta cerintele impuse in avizele obtinute de autoritatea contractanta pana in momentul achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele privind caile de atac sunt cele prevazute de art. 256 indice 2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Autoritatii contractante Orasul Jimbolia
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu nr. 81, Jimbolia, judetul Timis, Localitatea: Jimbolia, Cod postal: 305400, Romania, Tel. +40 256360770, Email: [email protected], Fax: +40 256360784, Adresa internet (URL): www.jimbolia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer