Licitatie Publica - achizitionarea merelor pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Sibiu, pentru perioada 17 martie - 17 iunie, Semestrul al 2-lea, an scolar 2010-2011
Anunt de participare numarul 114887/02.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala: Revolutiei, nr 1 - 3, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Punct(e) de contact: Emanoel Sclipcea, Tel. 0251/311017, In atentia: Primar Pistritu Costel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251/311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA STRAZILOR, TROTUARELOR SI INFIINTAREA DE PARCARI AUTO IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Bailesti, judetul Dolj; TARA ROMANIA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE A STRAZILOR, TROTUARELOR SI INFIINTAREA DE PARCARI AUTO IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE A STRAZILOR, TROTUARELOR SI INFIINTAREA DE PARCARI AUTO IN MUNICIPIUL BAILESTI, JUDETUL DOLJ
Valoarea estimata fara TVA: 28, 702, 042RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 300000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare ? 80, 35 %;Buget de stat ? 17, 65 %; Buget local ?2, 00 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹
4.Certificate constatatoare / Caziere judiciare: -Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
- Cazier judiciar al operatorului economic
- Cazier judiciar pentru actionari/asociati, administrator(i)5.Persoane juridice/fizice romane
6.Persoane juridice /fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindsituatia economico-nanciara: - Formular- Formular IG_CA - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
- Bilant contabil la data 31.12.2009, vizat, inregistrat de/la Oficiul Registrului Comertului, - Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, - Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel putin 30 zile inaintea datei limita de depunerea a ofertei), in original sau copie legalizata, documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 4 luni ( minim 3.750.000 lei) .
In cazul unei asocieri cerintele privitoare la situatia economico-financiara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.
Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte, cu exceptia documentelor care demonstreaza asigurarea resurselor financiare pentru realizarea cashflow-lui (minim 3.750.000 lei)ce pot fi prezentate doar de unul dintre asociati.
In cazul unei asocieri cerinta privitoare la valoarea minima a cifrei de afaceri poate fi indeplinita si prin cumul de catre grupul de asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind experienta similara: Cerinte minime obligatorii:
Prezentare: - Formular nr. 12 F - ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?- Formular nr. 12 F ? 1* -?Fisa de experienta similara?
- Formular R_C ?Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata.Se vor prezenta procese verbale de receptie a lucrarilor efectuate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani:
- contracte de executie lucrari in domeniul MODERNIZARE/ REABILITARE STRAZI/ PARCARI/ ALEI in valoare minima de 15.000.000 lei .
In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.2.Informatii privind dotarea tehnica: - Formular nr. 12 H - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?
3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii:
- Formular nr. 12 I - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?
2. Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPTL
3. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizati,
-4. Inginer/subinginer - CFDP (minim 1), 5. Inginer/subinginer - topograf (minim 1)
Pentrupersoanele nominalizate a fi angajate in cadrul acestui contract .In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.
Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa le certifice competentele profesionale si de management.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
5.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere:
6.
Garantie asupra lucrarilor (limita maxima =7 ani)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice - SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 10:00
Locul: Sediul PRIMARIEI MUNICIPIULUI BAILESTI, Adresa: str. Revolutiei, nr. 1-3, localitatea Bailesti, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ofertantilor reprezentanti U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional2007-2013Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli de crestereDomeniul major de interventie 1.1 - planul integral de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: luni 19 (de la ordinul de incepere al lucrarilor)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostonta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT MUNICIPIUL BAILESTI
Adresa postala: str. Revolutiei, nr. 1-3, Bailesti, judetul Dolj, Localitatea: Bailesti, Cod postal: 205100, Romania, Tel. 0251311017, Email: [email protected], Fax: 0215311956, Adresa internet (URL): www.primariabailesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 16:34