Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA PRODUSE PE LOTURI : LOTUL 1- 2 AUTOCAMIOANE TRANSPORT PERSOANE SI /SAU ECHIPAMENTE , LOTUL 2 - 1 AUTOCISTERNA


Anunt de participare numarul 55533/13.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: GOIADANIELA, Tel.0256406362, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA PRODUSE PE LOTURI : LOTUL 1- 2 AUTOCAMIOANE TRANSPORT PERSOANE SI /SAU ECHIPAMENTE , LOTUL 2 - 1 AUTOCISTERNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante , Timisoara , Consiliul Judetean Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze pe loturi urmatoarele produse :2autocamioane transport persoane si /sau echipamente lotul 1 si 1autocisterna transport apa lotul 2 , conform cu cerintele din caietul de sarcini si din documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.1)
34133100-9-Autocisterne (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze pe loturi urmatoarele produse :2autocamioane transport persoane si /sau echipamente lotul 1 si 1autocisterna transport apa lotul 2 , conform cu cerintele din caietul de sarcini si din documentatia de atribuire pentru desfasurarea activitatii Centrului Regional si Tranfrontalier dePrevenire siInterventie in caz de Inundatii .
Valoarea estimata fara TVA: 254, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
6.190 lei pt lotul 1 si 3.060 lei pt lotul 2 - garantia de participare10% din valoarea excl. TVA - garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE CBC 2004 RO-HU si buget propriu CJ Timis , cofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art 180 din OUG 34/2006 ( declaratia de eligibilitate )Declaratia pe proprie raspundere in temeiul art 181din OUG 34/2006
Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat de DGFP
Certificatul privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata , a impozitelor si taxelor localeCertificatul constatator emis de registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani :1.857.522 lei , echivalentul a 510.000 euro pentru lotul 1
917.834 lei sau echivalentul a 252.000 euro pentru lotul 21 euro - 3, 6422 lei la 06.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract a carui valoare sa fie de :185.752 lei sau echivalentul a 51.000 euro pt lotul 191.783 lei sau echivalentul a 25.200 euro pt lotul 21 euro - 3, 6422 lei la data de 06.06.2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Caracterisitici tehnico -functionale
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S47-064955din07.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Timis , Cam 327-328, Timisoara , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , comisia de evaluare , observatorii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE CBC Romania -Ungaria 2004
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleus , Nr 6 , Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda , Nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030008, Romania, Tel.0256/494.650, Fax: 0256/494.650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis ; Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Cam 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0256/406.362, Fax: 0256/406.424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2008 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer