Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea produselor informatice, serviciilor integrate si infrastructurii informatice necesare proiectarii, realizarii si implementarii sistemului national de prescriptie electronica


Anunt de participare numarul 85206/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN COMANDASU, Tel.3072594, Email: [email protected];[email protected], Fax: 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea produselor informatice, serviciilor integrate si infrastructurii informatice necesare proiectarii, realizarii si implementariisistemului national de prescriptie electronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Ministerului Sanatatii
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea produselor informatice, serviciilor integrate si infrastructurii informatice necesare proiectarii, realizarii si implementariisistemului national de prescriptie electronica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea produselor informatice, serviciilor integrate si infrastructurii informatice necesare proiectarii, realizarii si implementariisistemului national de prescriptie electronica - in cantitati conform CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 67, 806, 987.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 678.070 lei se const prin virament bancar/instrument de garantare conf legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS 2007-2013 Cresterea Competitivitatii Economice - Axa prioritara III precum si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent; Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa reiasa faptul ca nu se afla in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat pentru plata CAS; Cazier judiciar pentru administrator(i); Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 3 Informatii generale; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008; Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de 30.000.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 5 - Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse/ prestari de servicii finalizate in ultimii 3 ani, Copii dupa contracte, recomandari sau procesele verbale de receptie preliminara sau finala, Copie contract sau recomandari privind fuctionarea sistemului de helpdesk instalat la ofertant (pentru minim un beneficiar ;Formularul 15 - Informatii generale despre personalul ofertantului; Formularul 10 Sisteme de asigurare a calitatii;(Formularul 6 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia; Formularului 14 - Sanatate si securitate ocupationala; Certificatul ISO 9001 sau echivalent; Certificatul ISO 27001 sau echivalent; Certificatul SR OHSAS 18001 sau echivalent; Certificatul ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.01.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2009 13:00
Locul: sediul Ministerului Sanatatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS 2007-2013 Cresterea Competitivitatii Economice - Axa prioritara III
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA POATE FI DESCARCATA DE PE SITE-UL www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10033, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. Splaiul Independentei , NR. 5 SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10034, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA LEGISLATIVA SI ASISTENTA JURIDICA DIN MS
Adresa postala: str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10032, Romania, Tel.0213072595, Fax: 0213072597, Adresa internet (URL): www.ms.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 17:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer