Licitatie Publica - Achizitionarea serv. de intretinere si rep. calc. si alte echip. informatice, verif., intret si rep. a copiatoarelor si a faxurilor
Anunt de participare (utilitati) numarul 107960/16.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Elena Capalnean, Tel. 0254541460, Email: [email protected], Fax: 0254541315, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, MARKETING, DESFACERE, Tel. 025/506.151, In atentia: d-lui. ing. CRISTIAN POPESCU, Email: [email protected], Fax: 0254/506.157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Registratura C.N.H.-S.A., Tel. 025/506.151, In atentia: Directiei Comerciale - Serviciul Achizitii Publice, Marketing, Desfacere, Fax: 0254/506.157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea serv. de intretinere si rep. calc. si alte echip. informatice, verif., intret si rep. a copiatoarelor si a faxurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: C.N.H.-S.A. si sucursalele acesteia
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice, verificare, intretinere si reparare a copiatoarelor si a faxurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50310000-1-Repararea si intretinerea masinilor de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul solicitat.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CNH isi rezerva dreptul de prelungire a contractului cu 4 luni.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 1.000 lei, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata prin OP, compensare cu energie electrica dupa 30 de zile de la receptie , dar nu mai mult de 60 de zile. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 lit. a, c1, d, e si art 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Acord de asociere, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Ultimul bilant contabil la data de 30 Iunie 2010, vizat de D.G.F.P., Declaratia privind calitatea de participant la procedura,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, Declaratie pe propria raspundere privind numarul de angajati (personal calificat in domeniu) implicati in activitatea de service pentru echipamente de tehnica de calcul, Dotarea tehnica de care dispune ofertantul, necesara intretinerii si repararii echipamentelor, Fisa/fise de informatii privind experienta similara, Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, Ofertantul va specifica contracte semnificative de service pentru tehnica de calcul si echipamente de birotica (faxuri si copiatoare) prestate de acesta in ultimii trei ani, Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem al calitatii ISO ? 9001 sau echivalent pentru serviciile care fac obiectul achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2010 10:00
Locul: sediul C.N.H.-S-A. Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si mebrii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Fax: 4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr.35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. 0254.211.574, Fax: 0254.216.333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL L.C.J. C.N.H. - S.A.
Adresa postala: str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. 0254.506.100, Fax: 0254.541.460
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2010 09:21