Licitatie Publica - Achizitionarea serv. de intretinere si rep. calc. si alte echip. informatice, verif., intret si rep. a copiatoarelor si a faxurilor
Anunt de participare (utilitati) numarul 128492/18.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoarei nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul A.P.M.D., Tel. 0254.506.151, In atentia: ing. Victor Utu - Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: 0254.506.157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, MARKETING, DESFACERE, Tel. 0254.506.151, In atentia: d-lui. ing. CRISTIAN POPESCU, Email: [email protected], Fax: 0254.506.157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI S.A.
Adresa postala: str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Registratura C.N.H.-S.A., Tel. 0254.506.151, In atentia: Directiei Comerciale - Serviciul Achizitii Publice, Marketing, Desfacere, Fax: 0254.506.157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea serv. de intretinere si rep. calc. si alte echip. informatice, verif., intret si rep. a copiatoarelor si a faxurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: C.N.H.-S.A. si sucursalele acesteia
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare calculatoare si alte echipamente informatice, verificare, intretinere si reparare a copiatoarelor si a faxurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50310000-1-Repararea si intretinerea masinilor de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul solicitat.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
C.N.H.-S.A. isi rezerva dreptul de prelungire a contractului cu 4 luni.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 700 lei, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181a, c1, d si e din OUG 34/2006;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69_1, din OUG 34/2006;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;6. Acord de asociere;7. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;8. Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Bilantul contabil la data de 31 Decembrie 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii
2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
3.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
4.Fisa/fise de informatii privind experienta similara.
5.Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.
6.Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate prin care sa se ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii pentru serviciile ofertate, respectiv va face dovada ca are implementat un sistem al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 10:00
Locul: sediul C.N.H.-S-A. Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si mebrii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL L.C.J. al C.N.H. - S.A.
Adresa postala: str. Timisoarei, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. 0254.506.100, Fax: 0254.541.460, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 08:10