Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor de consultanta destinate elaborarii unui"Plan integrat de dezvoltare urbana a Municipiului Pitesti'


Anunt de participare numarul 74658/02.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: Âstr. Victoriei, nr. 24, Localitatea: ÂPitesti, Cod postal: Â110017, Romania, Punct(e) de contact: ÂMarcela Badescu, Tel.Â0248-213994, Email: Â[email protected], Fax: Â0248-212166, Adresa internet (URL): Âhttp: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor de consultanta destinate elaborarii unui"Plan integrat de dezvoltare urbana a Municipiului Pitesti'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de consultanta destinate elaborarii unui"Plan integrat de dezvoltare urbana a Municipiului Pitesti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90712100-2 - Planificare de dezvoltare a mediului urban (Rev.2)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 672, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 13440 lei prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor catre bugetul de stat;
-Certificat privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale;
-Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului – în copie legalizata sau în original, valabile la data depunerii ofertelor, actul constitutiv al societatii – în copie, Certificat Unic de Înregistrare – în copie legalizata(pentru persoanele juridice române)
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare, atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident – copie legalizata sau original(pentru persoanele juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FISA DE INFORMATII GENERALE
-bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007depuse si înregistrate la organele competente, în copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Cerinta obligatorie: cifra de afaceri medie anuala în ultimii 3 ani fiscali (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei pentru ofertantul individual sau pentru ofertantul asociere.
În cazul în care Ofertantul este o asociere, vor fi prezentate documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii, precum si FISA DE INFORMATII GENERALE cumulativa pentru asociere în ansamblu, iar situatia economico-financiara a ofertantului se considera prin cumularea resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza si se prezinta Formularul nr. 5- DECLARATIE PRIVIND LISTA SERVICIILOR SIMILARE EXECUTATE ÃŽNULTIMII 3 ANI.
Se completeaza si se prezinta Formularul 6-DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU ÎNDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE SERVICIIOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare îndeplinirii în bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului – echipa de proiect fiind formata din minim 5 experti, dupa cum urmeaza: Expert 1, Team Leader, Expert 2, Expert in Planificare Strategica Urbana,
Expert 3-4, Experti în Analiza Socio-Economica,
Expert 7, Expert în domeniul mediului înconjurator.Informatii privind subcontractantii:
Se completeaza si se prezinta Formularul 9 Informatii privindasociatii:
În cazul în care oferta este depusa de o asociatie (consortiu) fiecare dintre membrii acesteia va trebui sa îndeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare).
Se completeaza Formularul 10-DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT ÃŽNDEPLINITE DE CATRE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA.Standarde de asigurare a calitatii/protectia mediului:
1.Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2000
2.Certificarea sistemului de management al mediului conform ISO 14001/2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Portofoliu - cel putin 2 contracte implementate si finalizate în ultimii 3 ani în domeniul planificarii strategice pentru dezvoltare urbana, in calitate de prestator singular si/sau in calitate de membru al unei asocieri.Este solicitata prezentarea de documente doveditoare corespunzatoare finalizarii celor 2 contracte mai sus mentionate, in fotocopie, certificate de catre ofertant ca fiind conforme cu originalul.Expertii mai sus mentionati trebuie sa demonstreze urmatoarele: Expert 1, Team Leader-Minim 15 ani experienta în managementul programelor, dintre care cel putin 5 ani în calitate de Team Leader înprograme finantate din surse europene (Comisia Europeana/Statele membre sau pre-aderare), cu responsabilitati directe în managementul si controlulfondurilor europene, a cel putin 1 program.-Diploma de studii universitare de lunga durata.Expert 2. Expert în Planificare i Dezvoltare Strategica Urbana-Minim 5 experienta profesionala in planificare si dezvoltare strategica urbana.-Experienta în minim 2 proiecte de planificare strategica la nivel urban.-Diploma de studii universitare de lunga durata.Expert 3-4. Experti în Analiza Socio-EconomicaCel mai putin 2 experti cu minim 3 ani de experienta profesionala precum si-Experienta în cel putin 2 proiecte de elaborare de analize socio-economice si analize „swot”, la nivel regional si / sau judetean si / sau local.-Diploma de studii universitare de lunga durata.Expert 5. Expertîn domeniul mediului înconjurator-Experienta în cel putin 2 proiecte de elaborare de analize de mediu si analize „swot”, la nivel regional si / sau judetean si / sau local-Diploma de studii universitare de lunga durata.Se completeazasi se prezinta Formularul nr. 7-– DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE.Se completeaza si se prezinta Formularul nr. 8Curriculum Vitae pentru fiecare dintre expertii mai sus mentionati, semnat de catre expertul propus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str.Victoriei nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Autoritatii Contractante si Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Âstr. Victoriei nr.24, Localitatea: ÂPitesti, Cod postal: Â110017, Romania, Tel.Â0248213994, Fax: Â0248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer