Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 1050 | 105014 | 105021 | 105980 | 10697 | 107760 | 108250 | 108392 | 108d | 109028 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor de depozitare si arhivare a documentelor din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.


Anunt de participare numarul 119815/16.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea Grigore, Tel. 0372111422, Email:  [email protected], Fax:  0372111483, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor de depozitare si arhivare a documentelor din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 579, 039RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru perioada 01.06.2011 - 31.12.2011 este de 114.732lei fara TVA, respectiv 142.267, 68 lei cu TVA;
Valoarea estimata a contractului subsecvent pentru perioada 01.01.2012 ? 31.12.2012 este de 214.147lei fara TVA, respectiv 265.542, 28 lei cu TVA;
Valoarea estimataa contractului subsecvent pentru perioada 01.01.2013 ? 31.12.2013 este de 250.160lei fara, respectiv 310.198, 40 lei cu TVA.CALENDARUL ESTIMATIV DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR SUBSECVENTE:
- 01.06.2011 ? 31.12.2011
- 01.01.2012 ? 31.12.2012
- 01.01.2013 ? 31.12.2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
63121100-4-Servicii de depozitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul estimat al cutiilor ce vor fi depozitate pana la sfarsitul anului 2011 este de 8.000 de cutii.Pentru anul 2012 se estimeaza un numar de 10.000 de cutii depozitate.
Pentru anul 2013 se estimeaza un numar de 12.000 de cutii depozitate.
Valoarea estimata fara TVA: 579, 039RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: 6880 lei val.60 zile sub forma de OP, scris de gar.banc.sau elib de o soc de asig;GE: 10% din val fara TVA a fiec.cont.subsec.incheiat sub forma de scris de garant banc.sau elib de o soc de asig
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?decl. priv. neincadrarea in prev.art. 180 din OUG 34/2006
?decl.priv. neincadrarea in prev.art. 181 din OUG 34/2006
?decl.pe propria raspundere, conf. art. 69 O.U.G. nr.34/2006
?cert.de part.la procedura cu oferta independenta.
?Certif. const. emis de ORC?Certif. de atestare fiscala (bugetul de stat consolidat si catre bugetul local)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Informatii generale - media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?lista princip. prestari de servicii similare efect.in ultimii 3 ani si prez.unui cont.de serv. finalizat (suma de minim de 180.000 lei) sau prez.a maxim 3 cont.ant. fin. (suma cumulata sa fie de minim 300.000 lei);
?recomandari din partea autoritatii sau a clientului privat beneficiar;
?scrisori de avizare a spatiilor de depozitare din partea Arhivelor Nationale.
?Autorizatie de operator de date cu caracter personal, inregistrat la ANDSPCP, in conformitate cu prevederile Legii 677/2001.
?SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, SR EN ISO 27001:2005 sau echivalent, ISO 20000-1:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2011 12:00
Locul: MDRT, Str. Apolodor, Latura Nord, Sector 5, sala consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va putea fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana pe baza imputernicirii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Localitatea:  Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr.5, Localitatea:  Sector 4, Cod postal:  040547, Romania, Tel. 0213321240, Fax:  0213323377, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Directia Generala Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Apolodor, Nr.17, Latura Nord, Localitatea:  Sector 5, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111422, Fax:  0372111483
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer