Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor de expertiza (servicii prelucrare date statistice si realizare reprezentari cartografice) in vederea implementarii activitatilor proiectului cu titlul ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala p


Anunt de participare numarul 141062/12.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oana OROSAN, Tel. +40 372111409, In atentia: Gabriel Florin PUSCAU, Director General, Email: [email protected], Fax: +40 372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor de expertiza (servicii prelucrare date statistice si realizare reprezentari cartografice) in vederea implementarii activitatilor proiectului cu titlul ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea viitoarei perioade de programare post 2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului; sediile institutiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de expertiza (servicii prelucrare date statistice si realizare reprezentari cartografice) in vederea implementarii activitatilor proiectului cu titlul ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea viitoarei perioade de programare post 2013?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciilor de expertiza (servicii prelucrare date statistice si realizare reprezentari cartografice) in vederea implementarii activitatilor proiectului cu titlul ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea viitoarei perioade de programare post 2013?
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 4630 RON. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 17000 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.In cazul depunerii unei oferte de catre un op ec strain, acesta va face echivalenta lei/ alta valuta la cursul stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de Asistenta Tehnica 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Completare formular 1, formularul va fi prezentat de toti asociatii si de tertul sustinator (daca este cazul);2)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Completare formular 2, formularul va fi prezentat de toti asociatii. Tertul sustinator (daca este cazul) va prezenta formularul respectiv cu referire doar la punctele a), c^1) si d);3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular 4;4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-Completare formular 5.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Oana Orosan, Cons ev-ex , Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ;Anca Ileana Ginavar-Director General, Directia Generala Dezvoltare Teritoriala;Florin PUSCAU, Director General, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ;Alina DINCA, Director General, Directia Generala Economica;Mihai CALOTA, Director General, Directia Generala Juridica;Valentin Florin TRIFAN, Secretar General Adjunct;Demirel SPIRIDON, Secretar General;Marcel Ioan BOLOS, Secretar de Stat;Eduard HELLVIG, Ministru.Formularul va fi prezentat de toti asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori;5)Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 3. 1.Pentru pesoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii(servicii prelucrare date statistice si realizare reprezentari cartografice).Certificatul se va prezenta in original/copie conform cu originalul/copie legalizata. 2)pentru persoane juridice/fizice straine-Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.La solicitarea comisiei de evaluare, ofertantul care a prezentat documentul/documentele solicitate in copie conform cu originalul este obligat sa le prezinte in original.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de prestari servicii de expertiza (servicii prelucrare date statistice ?i realizare reprezentari cartografice)
Cerinta minima: Prezentarea a maxim 3 contracte similare prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 850.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, din care sa reiasa obiectul contractului, partile contractante si valoarea acestuia.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
Expertul propus de ofertant si CV-ul acestuia
Declara?ie privind inten?ia de a subcontracta ?i lista asocia?ilor ?i a subcontractorilor (daca este cazul).Conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratia de proprie raspundere (a se vedea Formular 5)
Cerinte minime personal: a) Informatician
-Studii superioare de lunga durata ? licentiat in domeniul tehnologiei informatiei, absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de statul roman;
-Detinerea unei certificari privind implementarea/proiectarea bazelor de date relationale (ex.: Oracle, Microsoft, SQL, Database Development sau echivalent), -Experienta de lucru in cel putin un proiect in domeniul administrarii/implementarii de baze de date.
b)Geograf
- Studii superioare de lunga durata ? licentiat in geografie, absolvent al unei institutii de invatamant acreditata, sau recunoscuta de statul roman;
- Experienta de lucru in minim un proiect in domeniul analizei si prelucrarii de date statistice;
c) Economist
- Studii superioare de lunga durata ? licentiat in stiinte economice, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
- Experienta de lucru in minim un proiect ce a presupus realizarea de analize, avand la baza metode econometrice, in domeniul economic.
d) Sociolog
- Studii superioare de lunga durata ? licentiat in sociologie, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
- Experienta de lucru in minim un proiect care a presupus realizarea de analize statistice in domeniul social.
e) Urbanist
- Studii superioare de lunga durata ? licentiat in urbanism, sau arhitectura, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta si acreditata de statul roman.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2013 11:30
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str. Apolodor nr 17, latura nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantului. Persoanele imputernicite vor prezenta imputernicirea scrisa si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Asistenta Tehnica 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pt. ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Cf. Lg 346/2004-SECTIUNEA a 3-a, art. 16 (2) IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Lg 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In cazul in care cea mai mica valoare este ofertata de mai multi operatori economici, departajarea se va face prin reofertarea propunerii financiare in plic inchis depus la registratura MDRT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer