Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor de mentenanta aferenta software-ului adaptat EMID si a modulelor de aplicatii software aferente software-lui adaptat EMID, modulului pentru Lucrari Programate [EMID-LP] si a modulului pentru inregistrarea Incidentelor in mod O


Anunt de participare (utilitati) numarul 90473/09.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel.2085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea serviciilor de mentenanta aferenta software-ului adaptat EMID si a modulelor de aplicatii software aferente software-lui adaptat EMID, modulului pentru Lucrari Programate [EMID-LP] si a modulului pentru inregistrarea Incidentelor in mod Operativ la Dispecer [EMID-IOD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatii ale unitatilor beneficiare ale achizitiei, S.C. ELECTRICA S.A., S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord S.A., S.C. FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord S.A. si S.C. FDEE Electrica DistributieTransilvania Sud S.A
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de mentenanta aferenta software-ului adaptat EMID [Electrica Managementul Incidentelor si al Deranjamentelor] si a modulelor de aplicatii software aferente software-lui adaptat EMID [Electrica Managementul Incidentele si al Deranjamentelor], respectiv modulului pentru Lucrari Programate [EMID-LP] si a modulului pentru inregistrarea Incidentelor in mod Operativ la Dispecer [EMID-IOD]
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin achizitia serviciilor respective se vor asigura urmatoarele:
se va modifica software-ul adaptat EMID, astfel incat acesta sa se armonizeze cu modificarile facute la sistemul SAP ERP si la sistemul OPEN SGC datorita procesului de separare activitate de distributie de cea de furnizare si upgrade SAP de la versiunea 4.6C la versiunea 2005.
se vor aduce imbunatatiri ergonomice la software adaptat EMID.
se va modifica software-ul adaptat EMID, in conformitate cu modificarile legislative ce au stat la baza elaborarii acestuia.
se vamodifica software-ul adaptat EMID astfel incat acesta sa functioneze pe versiuni superioare ale platformei tehnologice SAP Netweaver Enterprise Portal [NW-EP]:
Software-ul adaptat EMID se va extinde cu functionalitati noi prin realizarea modulului:
Lucrari Programate [EMID-LP] care ofera suportul informatic pentru stabilirea cadrului in care sa se poata desfasura, din punct de vedere tehnic, in ramura energiei electrice, activitatea de inregistrare, analiza si circulatie a informatiilor privind fisele de tip lucrare programata. Inregistrarea Incidentelor in mod Operativ la Dispecer [EMID-IOD] care ofera suportul informatic pentru stabilirea cadrului in care sa se poata desfasura, din punct de vedere tehnic, in ramura energiei electrice, activitatea de inregistrare, analiza si circulatie a informatiilor privind operatiunile de tip dispecer.
Valoarea estimata fara TVA: 752, 869RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este in cuantum de 15.000 Lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin OP conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de StatCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria localaInformatii privind asociatiiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unei liste a principalelor produse similare livrate si servicii similare prestate in ultimii 3 ani
se va prezenta o copie de pe prima si ultima pagina pentru minim un contract declarat in Anexa 12 E 1din Sectiunea III- Formulare, ca experienta similaraInformatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii detaliate privind licitatia electronica se regasesc la Cap. IV.2 din cadrul Sectiunii Fisa de date a achizitiei din cadrul Documentatiei de atribuire atasata electronic la prezentul anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/18864/26.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
55zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: sediul SC ELECTRICA SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, experti cooptati, precum si imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus oferta in conditiile stipulate in documentatia de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, fiind atasata la prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.5180, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile art. 256^2 din OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTRICA SA-Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: str. Grigore Alexandrescu nr.9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel.021/208.50.12, Email: [email protected], Fax: 021/208.53.14, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer