Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor de proiectare si a lucrarilor de executie pentru " PROIECT INTEGRAT PRIVIND INFRASTRUCTURA FIZICA DE BAZA, SOCIALA SI CONSERVAREA MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA VLADESTI, JUD. GALATI"


Anunt de participare numarul 108711/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VLADESTI (PRIMARIA COMUNEI VLADESTI JUDETUL GALATI)
Adresa postala:  COMUNA VLADESTI JUDETUL GALATI, Localitatea:  Vladesti, Cod postal:  807335, Romania, Punct(e) de contact:  CIPRIAN NECULAU, Tel. 0236343299, Email:  [email protected], Fax:  0236343079, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor de proiectare si a lucrarilor de executie pentru " PROIECT INTEGRAT PRIVIND INFRASTRUCTURA FIZICA DE BAZA, SOCIALA SI CONSERVAREA MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA VLADESTI, JUD. GALATI"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vladesti, Judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de proiectare si a lucrarilor de executie pentru " PROIECT INTEGRAT PRIVINDINFRASTRUCTURA FIZICA DE BAZA, SOCIALA SI CONSERVAREA MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA VLADESTI, JUD. GALATI"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului este de 10.022.268 lei fara tva.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 022, 268RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prin negociere fara publicarea unui anunt Conform pct.3 cap VI.3. Alte informatii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 180.000 ron reprezentand mai putin de 2% din valoarea contractului.Garantia de buna executie in procent de 10% din valoare contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat in cadrul PNDR, FEADR, Masura 3.2.2.Plata se va face in maxim 5 transe de plata in functie de esalonare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizare notariala a asocierii, daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neIncadrarea In prevederile art. 181.
Certificate constatatoare privind indepinirea obligatiilor la bugetele de stat si locale.
Derclaratie de participant la procedura.
Certificat constatator emis de O.R.C. cu maxim 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.
Certificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Lichiditate generala.
Bonitate bancara.
Capacitate financiara de sustinere a lucrarii.
Asigurarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se accepta societati aflate pe pierdere.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008, si 2007 ) sa fie de minim 18.000.000 RONLichiditate minim 100%.Ofertantii vor prezenta o scrisoare emisa de banca care sa ateste ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate in C.I.P. in ultimele 24 de luni sau adeverinta C.I.P.Va face dovada ca dispune de suma de 2.700.000 lei prezentand extras de cont in original emis cu maxim 2 zile inainte de data depunerii ofertei sau scrisoare de bonitate emisa de banca, precum si o declaratie pe propria raspundere autentificata la notar din care sa rezulte ca suma respectiva va fi utilizata numai pentru aceasta lucrare.Declaratie pe propria raspunde prin care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator va incheia asigurarea pentru toate riscurile contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare.
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii aferente partii de lucrari.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii aferente partii de proiectare.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.
Standarde de asigurare a calitatii, a protectiei mediului, a managementului sanatatii si a securitatii ocupationale si certificate de atestare tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unor contracte similare de lucrari si de proiectare pentru fiecare obiectiv de investitie.Prezentarea de catre proiectant: Calculatoare, licente pentru programe specializate pentru realizarea proiectarii asistata de calculator, copiator, echipament pentru editate, soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari, statie totala.Prezentarea de catre constructor: -excavator, autogreder, buldozer prevazute cu sistem de monitorizare GPS-3D-cilindu compactor terasier pneu-pneu si lis-lis-finisor de beton si de asfalt-container termoizolant-masina de prelucrat otel-beton-pompa de beton-statie de asfalt amplasata la o distanta de maxim 80km cu autorizatie de mediu-statie de beton amplasata la o distanta de maxim 80mk cu autorizatie de mediuSe solicita atestatele ICECON sau similar pentru utilaje.-set de panouri cofraj modulare-set de schela metalica tubulara-autobetoniere - minim 3-camioane cu prelate-minim 10-laborator de gradul II pentru beton si asfalt-statie totala GPS-3D pentru verificari topografice.Se solicita atestatele ICECON pentru utilaje si echipamente.Dotarea tehnica solicitata poate fi proprie/ contract de inchiriere sau angajamente / contract de furnizare.Capacitatea profesionala: Prezentarea de catre proiectant: ? 1 inginer de specialitate CFDP? 1 inginer proiectant constructii civile? 1 inginer IC? coordonator echipa de proiectare? o persoana specializata in elaborarea, avizarea si calculul documentatiei tehnico-economice de executie a obiectivelor de constructie?verificatori de proiect pentru toate specialitatileA se citi pct.4 din sectiunea VI.3 Alte informatiiPrezentarea de catre constructor: ?responsabil tehnic cu executia?responsabil CQ?responsabil AQ?un coordonator proiect CFDP?personal calificat in domeniul lucrarii (asfaltatori, dulgheri, fierari betonisti, betonisti, lacatusi) pentru investitia?coordonator proiect CCIA.?personal calificat in domeniul lucrarii (dulgheri, instalatori apa, electricieni autorizati, fierari betonisti, betonisti, lacatusi, sudori autorizati ISCIR in OL+PE)A se citi pct.5 din sectiunea VI.3 Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 15:00
Locul: Primaria Vladesti, Comuna Vladesti, Judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane autorizate din parte UCVAP, APDRP si ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
1.Garantia acordata lucrarii va fi de minim 60 de luni asa cum prevad cerintele Uniunii Europene.2.Pentru vizitarea amplasamentelor se va alege ziua de 08.10.2010.Firmele care nu vor vizita amplasamentul la data stabilita de autoritatea contractanta pot efectua vizita in teren prin anuntarea datei pe care o considera convenabila.3.Valoarera estimata este de 10.022.268include9.083.314 valoarea estimata a executiei si proiectarii din contractul ce urmeaza a se atribui si 938.954 lei reprezentand orice forme de optiuni ce au putut fi anticipate in momentul estimarii- conform art.122 lit i ultima liniuta din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Cheltuielile diverse si neprevazute se vor atribui prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare conf . art 122 lit i din OUG nr.34/2006 actualizata.4.Pentru fiecare membru al echipei de proiectare se cere prezentarea a trei recomandari de lucrari similare din partea beneficiarului lucrarii.5.Pentru coordonatorul proiect CFDP si coordonatorul proiect CCIA se cere prezentarea a trei recomandari de lucrari similare din partea beneficiarului lucrarii.Pentru responsabilii RTE, AQ, CQ se cere cate unul pentru fiecare investitie in parte.- ISO 9001/2000 sau echivalent- ISO 14001/2004 sau echivalent- OHSAS 18001/2007 sau echivalentSe solicita prezentarea legalizata a certificatului de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, valabil pentru anul in curs.Se solicita prezentarea certificatului pentru controlul productiei pentru atestarea conformitatii mixturilor asfaltice.6.Urmatoarele coduri cpv nu au putut fi inserate din motive tehnice: Cod CPV: 45215221-2 Lucrari de constructii de centre de asistenta de ziCod CPV: 45331100-7 Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centralaCod CPV: 39715210-2 Echipamente de incalzire centrala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel GALATI
Adresa postala:  Str. Brailei, Nr. 153, Cod postal: 800319, Localitatea: Galati, Judetul: Galati, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236/460027, Email:  [email protected], Fax:  0236/460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante cf. art256^2/OUG34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Vladesti
Adresa postala:  Primaria Vladesti, Comuna Vladesti, Judetul Galati, Localitatea:  Vladesti, Cod postal:  807335, Romania, Tel. 0236/434299, Email:  [email protected], Fax:  0236/434299
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer