Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor de realizare a unei campanii media pentru promovarea Regio ? Programul Operational Regional in presa scrisa si pe internet


Anunt de participare numarul 140669/22.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad Moaca, Tel. +4 0372111426, In atentia: Florin Puscau - Director General, Email: [email protected], Fax: +4 0372111483, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor de realizare a unei campanii media pentru promovarea Regio ? Programul Operational Regional in presa scrisa si pe internet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza si difuza:
- 64 de publireportaje adaptate pentru presa nationala (cate unul pentru fiecare proiect in parte). In fiecare saptamana vor fi prezentate cate doua publireportaje. Fiecare publireportaj va fi publicat in 3 ziare nationale pe saptamana, in zile diferite, astfel incat sa fie acoperit intervalul de difuzare luni-joi. Vor fi omise zilele de vineri, sambata si duminica din planul de difuzare.
- 64 de publireportaje adaptate pentru mediul on-line (cate unul pentru fiecare proiect in parte). In fiecare saptamana vor fi prezentate cate doua publireportaje. Fiecare publireportaj va fi afisat pe 3 site-uri de stiri pe saptamana, in zile diferite, astfel incat sa fie acoperit intervalul de difuzare luni-joi. Vor fi omise zilele de vineri, sambata si duminica din planul de difuzare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, anexat la prezenta fisa de date.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 753, 225RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 35.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art 86 alin. 1 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa formularul 11.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul ofertei depuse de o asocierie, pentru a se beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In conformitate cu prevederile art. 278-1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 cu modificari si completari. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 5.533, 22 lei. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si cu prevederile art. 90 alin. din HG nr. 925/2006.(formular 12). Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care are corespondent o banca din Romania. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1; b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular nr. 1B; c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare formular nr. 1A; d) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular nr. 1C. Lista personalului de conducere din cadrul MDRT, care detine functii de decizie: Eduard Hellvig - ministru; Demirel Spiridon ? secretar general; Valentin Trifan - secretar general adjunct;Adina Stefanescu - director; Gabriel Puscau - director general; Alina Dinca - director general; Mihai Calota - director general; Vla Moaca - consilier. e) Se vor prezenta certificate conf. art. 182 din OUG nr. 34/2006 astfel: certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de directia de impozite si taxe locale si din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii catre bugetele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. f)declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 2. a) Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (Achizitionarea serviciilor de realizare a unei campanii media). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care, operatorul economic cu care urmeaza sa se semneze contractul, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de semnarea contractului, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest document. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de implementarea contractului/domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa fie de minim 3.500.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei. euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, astfel: 2009 - 3, 6827 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectuese conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilita ede catre Banca Nationala a atarii respective in care s-a facut inregsitrarea si va specifica ratele utilizate, in oferta depusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Cerinta minima: Prestarea, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a 1 ctr sau a cel mult 3 ctr de servicii similare, a caror valoare/ valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 1.750.000 lei. Fisa de exp similara va fi completat pt fiecare ctr prez ca exp similara. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Ofertantii care prez ctr incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Doc care se vor atasa trebuie sa fie prez in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani insotita de CV-urile pentru persoanele cheie propuse.
Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (a se vedea Formular 1C). Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 12:00
Locul: Sediul MDRT - Strada Apolodor nr.17, latura Nord, sector 5, Bucuresti - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Neindeplinirea oricarei cerinte din documentatia de atribuire, constituie motiv pentru respingerea ofertei ca inacceptabila, respectiv neconforma. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Strada Apolodor nr.17 latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer