Licitatie Publica - achizitionarea serviciilor de tiparire si livrare a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012, la nivelul judetului Prahova
Anunt de participare numarul 139469/08.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA
Adresa postala: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA, B-DUL REPUBLICII NR.2-4, PLOIESTI, PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: B-DUL REPUBLICII NR.2-4, PLOIESTI, PRAHOVA, Tel. +40 244514015/+40 244524111, In atentia: FLORENTINA TARCAU +40 722581210; IULIANA ELENA BIRSAN +40 723054201, Email: [email protected], Fax: +40 244546067/+40 244524111, Adresa internet (URL): http: //prefecturaprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea serviciilor de tiparire si livrare a buletinelor de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012, la nivelul judetului Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitionarea serviciilor de tiparire si livrare a unui numar estimat de 1.523.322 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012, la nivelul judetului Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un numar estimat de 1.523.322 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012, la nivelul judetului Prahova
Valoarea estimata fara TVA: 369, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 3.700 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Pentru constituirea garantiei de participare prin virament, contul bancar al autoritatii contractante este RO81TREZ5215005XXX000104, deschis la Trezoreria Ploiesti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile, egala cu perioada de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 278^1 , alin(1), in masura in care Consiliul National de Solutionare a contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma : intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv -1 % din aceasta valoare, respectiv 3.693 lei. In cazul I.M.M. urilor, garantia de participare se va reduce cu 50 % si ofertantul va prezenta declaratia prevazuta de anxa 1 din Legea nr. 346/2004. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii : a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 (Formularul 2)
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul 3)
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010(Formularul 5).Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 6).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prefect Marius Gabriel Sersea, Subprefect Rodica Paraschiv, Sef Serv. Financiar Contabilitate Resurse Umane si Administrativ - Florentina Tarcau.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri - Valoarea mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Declaratie privind experienta similara pentru contractele mentionate ca experienta similara, insotite de copii ale contractelor, cu mentiunea , ,conform cu originalul". Ofertantul trebuie sa prezinte cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire, furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate, etc., care sa insumeze o valoare de 200.000 lei.
Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin o masina pentru tiparire rotativa, iar celelalte utilaje din dotare sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 13:30
Locul: sediul autoritatii contractante - Ploiesti, Bdul Republicii nr. 2-4, Sala de Protocol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac 5 zile, conform prevederilor art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetul Prahova - Compartimentul Aplicarea Actelor Reparatorii, Contencios Administrativ, Controlul Legalitatii, Proces Electoral si relatia cu Autoritatile Locale
Adresa postala: Bdul Republicii nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10006, Romania, Tel. +40 244523102, Fax: +40 244546067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2012 10:07