Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor necesare implementarii proiectului ?Studiu de fundamentare amasurilor nationale de implementare in conformitate cu prevederile Deciziei Comisiei de stabilire, pentru intreaga Uniune, a normelor tranzitorii privind alocarea armon


Anunt de participare numarul 128834/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Baitan, Tel. 021.316.37.04, In atentia:  Mihaela Batrinca Director General, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor necesare implementarii proiectului ?Studiu de fundamentare amasurilor nationale de implementare in conformitate cu prevederile Deciziei Comisiei de stabilire, pentru intreaga Uniune, a normelor tranzitorii privind alocarea armonizata si cu titlu gratuit a certificatelor de emisii de gaze cu efect de sera in temeiul articolului 10a din Directiva 2003/87/CEa Parlamentului European si a Consiliului din 13 octombrie 2003 de stabilire a unui sistem de comunicare a cotelo
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor necesare implementarii proiectului ?Studiu de fundamentare amasurilor nationale de implementare in conformitate cu prevederile Deciziei Comisiei de stabilire, pentru intreaga Uniune, a normelor tranzitorii privind alocarea armonizata si cu titlu gratuit a certificatelor de emisii de gaze cu efect de sera in temeiul articolului 10a din Directiva 2003/87/CEa Parlamentului European si a Consiliului din 13 octombrie 2003 de stabilire a unui sistem de comunicare a cotelor de emisie de gaze cu efect de sera in cadrul Comunitatii si de modificare a Directivei 96/61/CE a Consiliului?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciilor necesare implementarii proiectului?Studiu de fundamentare amasurilor nationale de implementare in conformitate cu prevederile Deciziei Comisiei de stabilire, pentru intreaga Uniune, a normelor tranzitorii privind alocarea armonizata si cu titlu gratuit a certificatelor de emisii de gaze cu efect de sera in temeiul articolului 10a din Directiva 2003/87/CEa Parlamentului European si a Consiliului din 13 octombrie 2003 de stabilire a unui sistem de comunicare a cotelor de emisie de gaze cu efect de sera in cadrul Comunitatii si de modificare a Directivei 96/61/CE a Consiliului?.
Valoarea estimata fara TVA: 346, 774.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 6.935, 48 lei, perioada de valabilitate 90 zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valctr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Proprii - AFM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social; Certificat privind plata impozitelor locale; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 693.548, 38lei; Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si la 31.12.2010, vizate si inregistrate la A.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani; ISO 9001 sau echivalent;Fisa experienta similara prezentarea a maxim 3 contractesimilare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 346.774, 19 lei.Recomandari Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - completare Formular 4.1.8.Daca este cazul: anexa la formular 4.1.8.1.? Lista cu subcontractantii)Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiicompletare Formular 4.1.9.Pentru CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica se va completa Formularul 4.1.9.1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta de pret se va exprima in RON.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 11:30
Locul: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire scrisa si parafata din partea reprezentatnului legal al ofertantului si copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la claricari vor fi publicate in SEAP pana la data de 06.09.2011, ora 12:00. Documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro, incand cu data publiclarii prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  str. Straveopolos nr. 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice, Directia Generala Achizitii Publice si Administrativ ; Directia Generala Juridica
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021 316 37 04, Email:  [email protected], Fax:  021 316 37 04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer