Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA SERVICIILOR PENTRU DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC DIN CADRUL PROIECTULUI ?IMBUNATATIREA STARII DE CONSERVARE A BIODIVERSITATII IN ARIILE NATURALE PROTEJATE AFLATE IN CUSTODIA DIRECTIEI SILVICE CONSTANTA?


Anunt de participare numarul 136704/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Romana pentru Dezvoltare Durabila-Constanta
Adresa postala: Bd. Mamaia nr. 28, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900670, Romania, Punct(e) de contact: Mihai-Gabriel NEACSU, Tel. +40 0726350600, Email: [email protected], Fax: +40 0372876134, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie nonguvernamentala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA SERVICIILOR PENTRU DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC DIN CADRUL PROIECTULUI ?IMBUNATATIREA STARII DE CONSERVARE A BIODIVERSITATII IN ARIILE NATURALE PROTEJATE AFLATE IN CUSTODIA DIRECTIEI SILVICE CONSTANTA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul ARDD Constanta.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA SERVICIILOR PENTRU DEZVOLTAREA SISTEMULUI INFORMATIC DIN CADRUL PROIECTULUI ?IMBUNATATIREA STARII DE CONSERVARE A BIODIVERSITATII IN ARIILE NATURALE PROTEJATE AFLATE IN CUSTODIA DIRECTIEI SILVICE CONSTANTA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212610-8-Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor mentionate in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 881, 728.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant. de part.: 57.634, 57 lei Perioada de val. a garant.: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Forma de constituire a garat. de part.: un instrument de garant. irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara ori de o soc. de asig.; sau OP in contul AC.RO27RNCB0121117530700001 deschis la BCR ? Ag. Ovidiu, Cta. cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii of. Nota: In cazul constituirii garant. de part. printr-un instrument de garantare emis de o soc. bancara/soc. de asig. se va completa Formularul nr. 9 din sectiunea formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.In conf. cu L. nr. 346/2004 privind stimularea inf. si dezv. IMM, cu mod. si compl. ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garant. de part. prin prezentarea doc. justif. coresp. In acest caz, garantia de part. va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprez./ reprez. legal/legali al/ai intrepr. interesate privind incadrarea in cat. IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in cat. IMM va fi completata conform modelului prevazut in L. nr. 346/2004 cu mod. si compl. ulter.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi op. ec., fiecare din acestia incadrandu-se in cat. IMM, asocierea rezultata benef. de reducerile prev. la art. 16, alin.( 2) din L. nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o soc. com. care nu face parte din cat. IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prev. art. 16 alin. (2) din L. nr. 346/2004. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garant. de part. poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op. ec. asociati. AC va elibera/restitui garant. de part. conform prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garant. de part. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contr.ui.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contr.ui.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contr.ui in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr.ui, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Fondul Europen de Dezvoltare Regionala (FEDR) prin proiect finantat dinProgramul OperationalSectorial de Mediu (POS Mediu), Axa Prioritara 4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev. la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta declaratie privind eligibilitatea Formularul nr. 1semnat si stampilat
Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic - original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev. la art. 181 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006: Complet. si prezentarea Formularul nr. 2 semnat si stampilatPrezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010: Formularulnr 2A semnat si stampilat Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006: Formularul nr 2B semnat si stampilatNote: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte doc.ele solicitate la acest capitolDoc.ele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Doc.ele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1din OUG 34/2006se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazulData la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice doc.e edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte doc.e echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs, ori a unui angajament de obtinere a acestui doc., cel mai tarziu pana la data semnarii contr.ui de achizitie. Doc.ele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 1
Prezentarea de doc.e care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Note:
a.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte doc.ele solicitate la acest capitol
b.)In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte doc.e echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;c.)In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din aceasta sectiune nu este aplicabil.
d.)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta doc.e care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Doc.ele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul nr. 3 - fisa deinformatii generale aferente anilor 2009, 2010, 2011Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu suma de 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Declaratiei privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani - Formularul 4Prezentarea a min. un contr., max.3 contr. prin care se face dovada indeplin. cerintei privind exp. similare de prest. serv. de dezv. soft., realiz. portal web pe tehnolog. geo-spatiala, realiz.de baze de date geo-spatiale, etc.Prezentarea cel putin a unei recomandari (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/cert. constatator emis in conf. cu prev. art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pt. fiecare tip de contract/act. sau serv. care face obiectul exp. similare
1.Manager de proiect
Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCunostinte in domeniul managementului de proiect (ex: Project Management Professionalsau echivalent)
Experienta profesionala generala de minim 5 aniExperienta specifica in derularea de activitati in managementul de proiecte de minim 3 ani
2.Analist
Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent
Cunostinte privind analiza business in contextul sistemelor informatice (ex.: Certified Business Analysis Professional sau echivalent)Certificat de participare la un curs de instruire privind realizarea, analiza si administrarea cerintelor intr-un proiectExperienta profesionala generala de minim 5 aniExperienta specifica in derularea activitatilor de analiza, de minim 3 ani
3.Arhitect sistem
Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma privind dezvoltarea de arhitecturi complexe, de tip Enterprise
Experienta profesionala generala de minim 5 aniExperienta specifica in derularea de activitati legate de arhitectura sistemelor informatice de minim 3 ani
4.Specialist tehnologii GISAbsolvent de studii superioare in domeniul geografie/geologie/tehnic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificate/diplome in domeniul tehnologiilor GISCertificate/diplome privind realizarea hartilor GIS
Experienta profesionala generala de minim 5 ani
Experienta specifica in designul, dezvoltarea si managementul bazelor de date spatiale (GIS), de minim 3 ani
5.Specialist instruire GIS
Absolvent de studii superioare in domeniul geografie/geologie/tehnic, finalizate prin diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma de Instructor autorizat pentru produsele software GIS
Experienta de lucru cu tehnologiile GIS de minim 3 ani
6.Dezvoltator web
Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma in domeniul dezvoltarii aplicatiilor webExperienta profesionala in pozitia de dezvoltator de minim 3 ani
7.Administrator baza de dateAbsolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma in domeniul administrarii bazelor de dateExperienta profesionala in pozitia de administrator baze de date, minim 3 ani
8.Specialist testare si calitate
Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma in domeniul testariila un nivel avansat a sistemelor informatice
Certificat/diploma de auditor intern al sistemelor de management al calitatiiExperienta profesionala in pozitia de specialist testare, minim 3 ani
9.Specialist suport tehnic
Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma in domeniul suportului tehnic pentru aplicatiile software
Certificat/diploma in domeniul suportului tehnic pentru baze de date
Experienta profesionala in pozitia de specialist suport tehnic, minim 3 ani
10.Specialist arhitectura hardwareAbsolvent de studii superioare in domeniul IT&C/tehnic/economic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalentCertificat/diploma privind suportul tehnic pentru servere storage
Certificat/diploma tehnica pentru arhitecturi hardware pe tehnologii X86
Experienta profesionala in pozitia de specialist echipamente hardware, minim 3 ani
Se solicita informatii privindsubcontractantii
NOTA:
Se solicita Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001
Se solicita Certificatul privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret min / Pret(n) x 60, Unde: P(n) Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin Pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) Pretul ofertat de operatorul economic pentru calculeaza calculeaza punctajul.
2.
Garantie echipamente Hardware
10%
Descriere: Punctajul (10 puncte) pentru factorul de evaluare ?Garantie echipamente Hardware? se acorda astfel: Pentru ofertele care prevad o garantie suplimentara fata de cerintele minime din Caietul de Sarcini, a echipamentelor hardware se acorda 10 puncte astfel: a) pentru ofertele care prevado garantie a echipamentelor hardware mai mare cu 12 de luni fata de cerintele minime din Caietul de Sarcini, se acorda 5 puncteb) pentru ofertele care prevado garantie a echipamentelor hardware mai mare cu 24 de luni fata de cerintele minime din Caietul de Sarcini, se acorda 5 puncte Nota: Pentru ofertele care prevad o garantie a echipamentelor hardware, de 12 luni in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini se acorda 0 puncte.
3.
Garantie sistem integrat
10%
Descriere: Punctajul (10 puncte) pentru factorul de evaluare ?Garantie sistem integrat? se acorda astfel: Pentru ofertele care prevad o garantie suplimentara fata de cerintele minime din Caietul de Sarcini, a sistemului integrat, se acorda 10 puncte astfel: a.) pentru ofertele care prevado garantie a sistemului integrat mai mare cu 12 de luni fata de cerintele minime din Caietul de Sarcini, se acorda 5 puncteb.) pentru ofertele care prevado garantie a sistemului integrat mai mare cu 24 de luni fata de cerintele minime din Caietul de Sarcini, se acorda 5 puncte Nota: Pentru ofertele care prevad o garantie a sistemului integrat, de 12 luni in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini se acorda 0 puncte.
4.
Unitatea solutiei hardware oferite
20%
Descriere: Punctajul (20 puncte) pentru factorul de evaluare ?Unitatea solutiei hardware oferite? se acorda astfel: Pentru ofertele care contin echipamentele de calcul hardware (server, echipament de stocare, echipament de backup, rack, consola si switch KVM, UPS) de la acelasi producator se acorda 10puncte. Pentru ofertele care contin echipamentele de comunicatii hardware (firewall si switch ethernet) de la acelasi producator se acorda10 puncte Nota: Pentru ofertele care includ echipamente hardware de la diversi producatori se acorda 0 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
69
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 12:00
Locul: sediul Asociatiei Romane pentru Dezvoltare Durabila -Constanta, bvd. Mamaia, nr. 28, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor vor prezenta o imputernicire si o copie dupa cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 4 - Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii, Domeniu major de interventie - Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte vor fi clasate pe primul loc cupunctaje egale, se vor aplica urmatoarele modalitati de departajare: - oferta castigatoare va fi stabilita ca fiind cea care a prezentat cel mai mic pret- in situatia in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, comisia de evaluareva solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia Romana pentru Dezvoltare Durabila Constanta
Adresa postala: Bvd. Mamaia, nr. 28, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900670, Romania, Tel. +40 736394460, Email: [email protected], Fax: +40 372876134
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer