Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor pentru elaborarea de reglementarii tehnice / activitati specifice de reglementari cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritorial


Anunt de participare numarul 138696/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Vlad MOACA, Tel. +4 0372111478, In atentia: D-lui Director General Florin PUSCAU, Email: [email protected], Fax: +4 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor pentru elaborarea de reglementarii tehnice / activitati specifice de reglementari cuprinse in Programul 3/2011 privind elaborarea de reglementari tehnice si activitati specifice de reglementare in domeniul planificare teritoriala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul Autoritatii Contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ELABORARE A REGLEMENTARILOR TEHNICE/ ACTIVITATILOR SPECIFICEDE REGLEMENTARE, CUPRINSE IN Programul nr. 3/2011:
- Tema nr.14 - ?Atlasul teritorial al Romaniei 2020?
- Tema nr.15 - ?Axa de dezvoltare teritoriala Ploiesti ? Bucuresti ? Giurgiu ? axa structurata a dezvoltarii sudului Romaniei?
- Tema nr.17 - ?Pact teritorial ? continut cadru si experimentare prin proiecte pilot?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat la fisa de date a achizitiei.
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA: 393.956 Lei· Lotul nr. 1 ? Tema nr. 14, avand o valoare estimata de 98.550lei fara TVA;
· Lotul nr. 2 ? Tema nr. 15, avand o valoare estimata de 196.856 lei fara TVA;
· Lotul nr. 3 ? Tema nr. 17, avans o valoare estimata de 98.550 lei fara TVA.
Durata:
- Lotul nr. 1:9 luni de la data semnarii contractului;
- Lotul nr. 2:6 luni de la data semnarii contractului;
- Lotul nr. 3:6 luni de la data semnarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 393, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de participare: lotul nr.1:1.971 lei; lotul nr.2:3.937, 12 lei; lotul nr.3:1.971 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Contul pt. garantia de participare: Trezoreria Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In cazul depunerii unei contastatii, respingerea de catre CNSC a acesteia va det o retinere din gar de part, astfel: lotul nr. 1:985, 50 lei; lotul nr. 2:1.968, 56 lei; lotul nr.3:985, 50 lei. Gar. de part. se va returna conf art.88 din HG 925/2006. Completare formular nr. 10. Gar. de buna executie se va constit. si se va returna conf prevederilor HG 925/2006. Aceasta va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, completare formular nr. 11.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1;b) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1B;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1A;d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1C.Lista personalului de conducere din cadrul M.D.R.T care detine functii de decizie: Eduard Hellvig - ministru; Valentin Trifan - secretar general adjunct; Anca Ileana Ginavar - director general; Alina Dinca - director general; Mihai Calota - director general; Alexandru Chirca - sef serviciu; Vlad Moaca - consilier.In cazul unei asocieri/tertului sustinator fiecare va completa acest formular.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 2;f) Certificat privind taxele si impozitele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;g) Certificat de atestatare fiscala eliberat de Administratia Finantaelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile, in luna anterioara, in care se depun ofertele. ***Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezintedoc. edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conf cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Doc vor fi prezentate in original sau copie conf cu orig insotite de traducerea autorizata in limba romana. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate a ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conf cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa centralizatoare a situatiei economico - financiare a ofertantului. Informatii privind situatia economico - financiara, prin declararea cifrei de afaceri, medie globala, pe ultimii 3 ani - 2009, 2010 2011. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau leu vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Cifra de afaceri medie globala: - pt. lotul nr. 1:197.100 lei, - pt. lotul nr. 2:393.712 lei,
- pt. lotul nr. 3:197.100 lei.
In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra medie anuala a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati (2009, 2010, 2011).
In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra medie de afaceri anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor)
Fisele de experienta similara pentru contracte al caror obiect l-au reprezentat servicii de consultanta, in acest domeniu. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elementele relevante ale contractelor (respectiv denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea contractului, durata contractului). Ofertantii care prezinta contracte in alta moneda decat leu sau euro au obligatia de a efectua conversia in moneda leu sau euro la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa. Se vor prezenta contracte dupa cum urmeaza: - pt. lotul 1: va prezenta max. 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 98.550 lei fara TVA;
- pt. lotul 2: va prezenta max. 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 196.856 lei fara TVA;
- pt. lotul 3: va prezenta max. 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 98.550 lei fara TVA.
Personal minim necesar:
PENTRU LOTUL nr. 1 - Atlas teritorial al Romaniei 2020
Echipa de proiect va include cel putin cate un specialist din urmatoarele domenii:
1.urbanism si amenajarea teritoriului
2.geografie
3.sistem informationale geografice
4.stiinte economice/politice si administrative 5.statistic
Cerinte: - competente in domeniile solicitate la pct. 1-4 demonstrate prin absolvirea unui program de formare echivalent studiilor de licenta;
- competente in domeniul statisticii demonstrate prin absolvirea unor programe de formare care au inclus in curicula educationala module de formare in econometrie, sau statistica, sau geostatistica (pentru specialistul in statistica ? pct. 5)
Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
PENTRU LOTUL nr. 2 ? Studiu Axa de dezvoltare teritoriala Ploiesti - Bucuresti - Giurgiu - axa structuranta a dezvoltarii sudului Romaniei.
Echipa de proiect va include specialisti din urmatoarele domenii:
1.urbanism si amenajarea teritoriului (minim 2)
2.geografie (minim 2)
3.stiinte economice/politice si administrative (cel putin unul).Cerinte: - competente in domeniile solicitate demonstrate prin absolvirea unui program de formare echivalent studiilor de licenta.
Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
PENTRU LOTUL nr. 3 - Documentatie Pact teritorial - continut cadru si experimentare prin proiecte pilot.
Echipa de proiect va include cel putin cate un specialist din urmatoarele domenii:
1.urbanism si amenajarea teritoriului
2.geografie
3.stiinte juridice
4.stiinte economice/politice si administrative
Cerinte: - competente in domeniile solicitate demonstrate prin absolvirea unui program de formare echivalent studiilor de licenta.
Ofertantul va prezenta pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplomele necesare atestarii absolvirii cursurilor/specializarilor solicitate.
Lista privind subcontractantii
Subcontractantul va completa formularul nr. 1C pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
60%
Descriere: Descrierea criteriilor se regasesc in Caietele de Sarcini, anexate la prezentul anunt
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 11:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, str. Apolodor nr.17 latura Nord sect 5 Buc - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, date precizate in anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le considera ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la comunicarea deciziei C.N.C.S.-ului, la Curtea de Apel, Sectia contencios - administrativ si fiscal, conf art 283 din OUG nr. 24/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MDRT - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17 Latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer