Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciilor pentru realizarea Studiilor de prefezabilitate privind amenajarea si reamenajarea turistica


Anunt de participare numarul 82061/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL TURISMULUI
Adresa postala: Dinicu Golescu 36-38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN RAILEANU, Tel.0212070707, Email: [email protected], Fax: 0212070702, Adresa internet (URL): mturism.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciilor pentru realizarea Studiilor de prefezabilitate privind amenajarea si reamenajarea turistica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Zone cu resurse turistice
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor pentru realizarea Studiilor de prefezabilitate privind amenajarea si reamenajarea turistica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT NR. 1 - Studii de prefezabilitate privind amenajarea si reamenajarea turistica a salinelor
LOT NR. 2 - Studii de oportunitate privind amenajarea si reamenajarea turistica a pesterilor
LOT NR. 3 - Studii de prefezabilitate privind dezvoltarea turismului in general, a turismului balnear in special in statiunea Snagov si Ostrovul Simian
LOT NR. 4 - Studii de prefezabilitate privind dezvoltarea turistica a zonelor
Valoarea estimata fara TVA: 778, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE in valoare de: LOT 1 - 2000 EUR; LOT 2 4800 EUR; LOT 3 3800 EUR;LOT 4 4960 EURGARANTIE DE BUNA EXECUTIE in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
Pentru persoane juridice /fizice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii trebuie sa fie egala sau mai mare de :
Pentru LOTUL NR. 1 300.000 EUR, echivalent a aproximativ 1.290.000 Lei
Pentru LOTUL NR. 2 720.000 EUR, echivalent a aproximativ 3.096.000 Lei
Pentru LOTUL NR. 3 570.000 EUR, echivalent a aproximativ 2.451.000 Lei
Pentru LOTUL NR. 4 744.000 EUR, echivalent a aproximativ 3.199.200 Lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si prezentarea unui contract de servicii anterior sau prezentarea a trei contracte anterioare ce reprezinta din punct de vedere valoric:
Pentru LOTUL NR. 1 un contract in valoare de minim 30.000 EUR, echivalent a aproximativ 129.000 Lei sau trei contracte in valoare de minim 50.000 EUR, echivalent a aproximativ 215.000 Lei;
Pentru LOTUL NR. 2 - un contract in valoare de minim 72.000 EUR, echivalent a aproximativ 309.600 Lei sau trei contracte in valoare de minim 120.000 EUR, echivalent a aproximativ 516.000 Lei;
Pentru LOTUL NR. 3 - un contract in valoare de minim 57.000 EUR, echivalent a aproximativ 245.100 Lei sau trei contracte in valoare de minim 95.000 EUR, echivalent a aproximativ 408.500 Lei;
Pentru LOTUL NR. 4 - un contract in valoare de minim 74.400 EUR, echivalent a aproximativ 319.920 Lei sau trei contracte in valoare de minim 124.000 EUR, echivalent a aproximativ 533.200 Lei;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prestarile de servicii efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii sau a clientului privat beneficiar.Se va anexa cel putin o recomandare emisa de beneficiari, la care se face referire in formularul F, in original sau copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 12:00
Locul: Ministerul Turismulu din B-dulDinicu Golescu nr. 38 sector 1, Bucuresti- Poarta G, et 2 Cam. 61
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de catre ofertantii participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se afla postata in format electronic pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul independentei nr. 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040547, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Turismului - Directia Juridica, Resurse Umane si Achizitii Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0212070700, Fax: 0212070702
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer