Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea serviciilor pentru ?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/EC privind calitatea aerului inconjurator si un aer mai cu


Anunt de participare numarul 110349/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Florica Baitan, Tel. 021.316.37.04, In atentia:  Director General Mihaela Batrinca, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea serviciilor pentru ?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/EC privind calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea serviciilor pentru ?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/EC privind calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73110000-6 - Servicii de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitionarea serviciilor pentru ?Stabilirea metodologiei de elaborarea a inventarelor locale de emisii de poluanti in atmosfera pentru evaluarea calitatii aerului in contextul directivei 2008/50/EC privind calitatea aerului inconjurator si un aer mai curat pentru Europa?
Valoarea estimata fara TVA: 951, 612.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 19.032, 25 lei si garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoare ctr fara TVA, Modul de constituire conform Fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.1-declaratie privind eligibilitateaconformart.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul nr.2-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conformart.181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formular nr.12-declaratie pe propria raspundere, Certificate constatatoare, in original sau copie legalizata, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv bugetele locale, Formularul nr.9-declaratie privind calitatea de participant la procedura conform art.44si45 din O.U.G.nr.34/2006, Certificat constatator ONRC? conform art.183 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat de inregistrare emis de ONRC- conform art.183 din O.U.G. nr.34/2006, Atat pentru unitatile de cercetare-dezvoltare organizate ca institute nationale sau ca institute publice (de drept public) cat si pentru societatile comerciale(de drept privat)se vor prezenta documente edificatoare conform Ordonantei Guvernului nr.57/2002, (ACREDITARE)in original sau copie legalizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.3 - fisa de informatii generale cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Copie dupa bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 ? in conform cu prevederile art.185, lit.a), b) dinO.U.G. nr. 34/2006,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.6 - declaratie cu efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;Formularul nr.4impreuna cu anexa - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Formularul nr.5 experienta similaraprezentarea a maxim 3 contracte de natura si complexitate similara incheite in ultimii 3 ani, din care un contract sa aiba o valoare de minim 200.000 lei, care a implicat elaborarea de inventare de emisii atmosferice cu peste 3000 de surse (cosuri);Formularul nr.7 -declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia -daca este cazul, Formularul nr.11(dupa caz)- declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM;Formularul nr. 14 impreuna cu Anexa-CV-uri, recomandari- declaratie privind efectivul personalului implicat in derularea proiectului, specializarile acestora si al cadrelor de conducere, Formularul nr.15 - lista specialistilor propusi ?din care sa rezulte ca ofertantul dispune de expertii necesari in realizarea proiectului;Formularul nr.16-declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare persoana implicata in derularea proiectului;Formularul nr.17-declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la impozitare, protectia mediului si protectia muncii, Acord sau scrisoare preliminara de asociere daca este cazul, Firma trebuie sa faca dovada competentelor manageriale prin detinerea Certificatului de conformitateISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Numarul persoanelor implicate in realizarea contractului: minim 3Valoarea unui contract realizat in ultimii trei ani de aceeasi compexitate si natura similara: minim 200.000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea serviciilor in regim de urgenta
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Numarulpersoanelor implicate in realizarea contractului sa fie de minim3.Valoarea unui contract realizat in ultimii trei ani de aceeasi compexitate si natura similara sa fie de minim 200.000lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2010 11:00
Locul: Sediul MMP din Bdul Libertatii nr 12, sector 5 Bucuresti, etaj 1-sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant care prezinta imputernicirea scrisa si copie act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP, pana la data de 11.11.2010, ora 16:00. De asemenea, documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro incepand cu data publicarii prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.16.88, Email:  [email protected], Fax:  021.319.82.46, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, din ziua luarii la cunostinta, conform art. 256^2, aln(1), lit a) din OUG34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC sau instanta judecatoreascapentruanularea actului si/sau recunoasterea interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor, Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Bdul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021.316.37.04, Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer