Licitatie Publica - ?Achizitionarea serviciilor si echipamentelor aferente investitiei in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice in judetul Bihor, grupul II?
Anunt de intentie numarul 26489/31.07.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: MONIKA BARANY, Tel. +40 0259441317, Email: [email protected], Fax: +40 0259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
?Achizitionarea serviciilor si echipamentelor aferente investitiei in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice in judetul Bihor, grupul II?
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : judetul Bihor
Cod NUTS: RO111 - Bihor
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 207, 037.95RON
?Achizitionarea serviciilor si echipamentelor aferente investitiei in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice in judetul Bihor, grupul II?
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.10.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Inceperea procedurilor de atribuire depinde de data la care se va semna contractul de finantare, in cazul in care se va primi finantarea pentru proiect. Astfel, procedura de atribuire va incepe in luna a doua de la semnarea contractului de finantare.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)POSCCE 2007-2013 Axa III, Domeniul Major de Interventie 2, Operatiunea 1 ?Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar?
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire va fi licitatie deschisa. Autoritatea contractanta nu intentioneaza sa beneficieze de prevederile art. 75 alin. 2 si art. 89 alin. 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.gov.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 10:44