Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului bancar privind imprumutul unei sume de 800000 lei RON pe termen scurt.
Anunt de participare numarul 59661/25.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ghimpati Giurgiu
Adresa postala: comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 087095, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Carapanceanu, Tel.0246276409, Email: [email protected], Fax: 0246276256
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului bancar privind imprumutul unei sume de 800000 lei RON pe termen scurt.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Ghimpati, Judetul Giurgiu
Cod CPV/CPSA
66130000-0
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului bancar privind imprumutul unei sume de 800000 lei RON pe 3 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu documentatia descriptiva din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :10000 RON.Modul de constituire a garantiei: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, valabila 60 de zile de la data deschiderii ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana sau asocieri de persoane juridice romane.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea;completare formular, declaratie pentru incadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;completare formular, declaratie privind caliatatea de participant la procedura;completare formular, certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale valabile la data de 31.7.2008.Certificat de inmatriculare emis de O.R.C, Certificat constatator emis de Oficiul Resgistrului Comertului, autorizatie de functionare/alte echivalente .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil la data de 31.12.2007, fisa de informatii generale;completare formular, model cadru de contract,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani de acordare credite continand: valori, perioade de prestare, beneficiari, recomandari din partea beneficiarilor;informatii privind subcontractantii;informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate(curriculum vitae pentru personalul de specialitate de care dispune);alte autorizari in domeniu, autorizarea de functionare emisa de BNR valabila in anul 2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria Primariei Ghimpati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 10:00
Locul: Consiliul local Ghimpati, comuna Ghimpati, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul Primariei Ghimpati si cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Eventualele contestatii se pot depune: -fie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor-fie la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Giurgiu
Adresa postala: Str. Portului nr.13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246/212725
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din Primaria Ghimpati
Adresa postala: Sat Ghimpati, comuna Ghimpati Judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 08171, Romania, Tel.0246/276409, Fax: 0246/276256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 14:03