Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de acordare de credit pentru realizarea investitiei Imbunatatirea infrastructurii com.Cornesti, jud.Cluj prin: alimentarea cu apa a localitatilor Barlea, Tioltiur, com.Cornesti, jud.Cluj; retea de canalizare menajera si


Anunt de participare numarul 79518/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORNESTI
Adresa postala: LOC. CORNESTINR.14JUD.CLUJ, Localitatea: Cornesti, Cod postal: 407250, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Andrei, Tel.0264/355516, Email: [email protected], Fax: 0264/355515, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de acordare de credit pentru realizarea investitiei Imbunatatirea infrastructurii com.Cornesti, jud.Cluj prin: alimentarea cu apa a localitatilor Barlea, Tioltiur, com.Cornesti, jud.Cluj; retea de canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Lujerdiu, Barlea, Tioltiur, com.Cornesti, jud.Cluj; modernizare drum comunal DC159
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Localitatea Cornesti, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului de creditare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciului de creditare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 105, 503RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator individual, asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - Formularul C din cap.Formulare
Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul D
Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoane juridice din Romania sau echivalent
Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania sau echivalent
Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/subcontractant a declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat de autoritatile competente.
2.) Societatea trebuie sa precizeze nivelul indicatorului:
Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasive)x 100
3.) Societatea trebuie sa precizeze nivelulindicatorului :
Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente) x 100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratia privind lista principalelor servicii de acordare de crediteacordatein ultimii 3 ani - Formular E din cap.Formulare.2) Copie legalizata dupa urmatoarele certificate ale ofertantului : - Certificat ISO 9001 sau echivalent;
3.)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani - Formularul J din cap. Formulare.
Lista cu personalul responsabil de indeplinirea contractului de servicii (model propriu), insotita de CV(se va utiliza modelul de CV european), carnete de munca la zi si/sau contracte de munca inregistrate la ITM, diplome, atestate sau autorizatii in termen de valabilitate pe durata executarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 10:00
Locul: sediul Primariei comunei Cornesti, str. Principala, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str STAVROPOLEOS NR: 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/504.300, Email: [email protected], Fax: 0264/593.866, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Cornesti
Adresa postala: str. Principala, nr.14, Localitatea: Cornesti, Cod postal: 407250, Romania, Tel.0264/355516, Email: [email protected], Fax: 0264355515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer