Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica pt. supervizarea lucrarilor (dirigentie de santier) la investitia Valiug-Slatina Timis, din Judetul Caras Severin


Anunt de participare numarul 108303/25.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  Naidan Victor, Tel. 0255224920, int. 223, Email:  [email protected], Fax:  0255224920, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica pt. supervizarea lucrarilor (dirigentie de santier) la investitia Valiug-Slatina Timis, din Judetul Caras Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Caras Severin DJ 582 Valiug - Slatina Timis
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica pt. supervizarea lucrarilor (dirigentie de santier) la investitia Valiug-Slatina Timis, din Judetul Caras Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - diriginte de santier pe urmatoarel domenii de autorizare:
1. Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport cablu de interes judetean
2. Retele electrice
Valoarea estimata fara TVA: 892, 728RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pt. participare este de 9000 lei, iar cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ProgramulOperational Regional 2007 - 2013 - Axa prioritara 2 - bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conform art. 44 si 45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat emise de DGFP pentru persoane juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare si cele locale ofertantul sa prezinte certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentrupersoanele juridice din Romania, cu valabilitate conf. Legislatiei in vigoare (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii;Documentecare atestalipsa datoriilor catre bugetul de stat in tara de origine . Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea legalizata in limba romana facuta de o persoana autorizata.
Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
Copie dupa certificatul de inregistrare (CUI);CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilantul contabil din anul 2009 vizatsi inregistrat de organele competente-copie; Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 1.000.000, 0 LEI, respectiv234.065, 95 EURO (la cursul BNR din 10.09.2010 ;1 EURO= 4, 2723 LEI);In cazul in care candidatul / ofertantul demonstreaza capacitatea economico ? financiara invocand si sustinerea acordata de catreo alta persoana , atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm (instrument juridic)- incheiat in forma autentica - al persoanei respective, princare acestaconfirma faptul ca va pune la dispozitie
ofertantului/candidatului resursele financiare invocate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani;Obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a max. 3 contracte(Formular Experienta similara ?conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 2B) care au avut ca obiect prestarea de servicii de dirigentie pentrulucrarisimilare (drumuri) si care insumate auvaloarea egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 500.000, 0 lei(fara TVA) , respectiv117.032, 97 euro.se vor prezenta atat contracte finalizate, similare . servicii de dirigentie pentru lucrari de drumuri de interes judetean sau national cat si contract finalizat, similar - retele electrice
- contractele solicitate se vor prezentasi in limba romana, traducere autorizata legalizata
Certificat ISO 9001sau echivalent
-Certificat ISO 14001 sau echivalent
-Certificat OHS AS 18001 sau echivalent
Ofertantii vor prezenta obligatoriu autorizatia de diriginte de santierpentrudomeniul :
Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport cablu (minim de interes judetean)
Reteleelectrice
Informatii privind ? Personal ce va fi angajat in proiectCurriculum Vitae personalului ce trebuie angajat in contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor prezinta imputernicire scrisa si o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013 Axa prioritara 2
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, Nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Fax:  0256498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin, Serviciul Juridic
Adresa postala:  Piata 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Tel. 0255-211127, Email:  [email protected], Fax:  0255-211127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2010 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer