Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de cercetare sociala „Agenda populatiei si actul guvernarii"
Anunt de participare numarul 99564/06.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Marin Militaru, Tel. 319 15 56, Email: [email protected], Fax: 319 15 36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de cercetare sociala „Agenda populatiei si actul guvernarii"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei, nr. 1, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului de cercetare sociala „Agenda populatiei si actul guvernarii"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciului de cercetare sociala „Agenda populatiei si actul guvernarii"- conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 327, 731.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2% - Conform documentatiei de atribuire. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Secretariatului General al Guvernului pe anul 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile art. 44 din O.U.G. 34/2006.Nu se admit subcontractari ale serviciilor solicitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).
Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (model formular nr.2).Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul de ?egistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Toate institutele care vor depune oferte trebuie sa fie operatori legal ?egistrati de date cu caracter personal ?acord cu Legea nr. 677/2001 si cu alte acte normative relevante ?vigoare –www.dataprotection.ro.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (model formular nr. 3) - original
Bilantul contabil la 31.06.2009
Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie
Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Retea de operatori si moderatori focus grup
Documente care sa ateste pregatirea profesionala a expertilor responsabili ?derularea serviciilor de cercetare socialaRecomandari din partea altor beneficiari/clienti sau documente constatatoare
Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea realizarii de CATI (Computer-assisted telephone interviewing), numarul posturilorsi al operatorilor telefonici angrenati ?cercetare
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (model formular nr.5)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Accesul la documentatia de atribuire este direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro si pe adresa de internet www.sgg.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. +4(021)319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4(021)319.51.80, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului - Directia Logistica – Serviciul asigurare logisica
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Tel. +4(021)313.98.25, Email: [email protected], Fax: +4(021)319.15.36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2010 11:49