Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de consultanta juridica, financiara si tehnica in vederea selectarii investitorului/operatorului pentru modernizarea/retehnologizarea S.C. UZINA ELECTRICA ZALAU S.A.


Anunt de participare numarul 15539/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA CONDE, Tel.0260/610550/149, In atentia: SABOU GLIGORE - int.116, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Zalau - Registratura, cam. 4
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu, Nr. 3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.+40-260-610550, Email: [email protected], Fax: +40-260-661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de consultanta juridica, financiara si tehnica in vederea selectarii investitorului/operatorului pentru modernizarea/retehnologizarea S.C. UZINA ELECTRICA ZALAU S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Zalau, S.C. UZINA ELECTRICA ZALAU S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului de consultanta juridica, financiara si tehnica in vederea selectarii investitorului/operatorului pentru modernizarea/retehnologizarea S.C. UZINA ELECTRICA ZALAU S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74111100-1-Servicii de consultanta juridica (Rev.1)
74141200-1-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea serviciului de consultanta juridica, financiara si tehnica in vederea selectarii investitorului/operatorului pentru modernizarea/retehnologizarea S.C. UZINA ELECTRICA ZALAU S.A.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 6500 lei, achitata prin Scrisoare de garantie bancara, OP in contul RO76TREZ5615006XXX000186 TREZORERIA ZALAU, CF 4291786 sau la casierie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform memorandumului de intelegere semnat intre operatori industriali si Primaria municipiului Zalau si aprobat prin HCL 92/02.04.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si cel local sau altele echivalente, pentru persoane juridice straine;
- Certificat Constatator emis de Oficiul registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial sau altele echivalente referitoare la inregistrarea ofertantului, pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani;
- Bilantul contabil pe anul 2006 sau alt document echivalent pentru persoanele juridice straine.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declarie privind calitatea de participant la procedura;
- Lista pricipalelor prestatii similare in ultimii trei ani;
- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, CV-urile acestora;
- Recomandari din partea unor beneficiari de servicii similare;
- Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Minim 3 recomandari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2007 12:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-21-3104641, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau - Serviciul juridic
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr. 3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.+40-260-610550, Email: [email protected], Fax: +40-260-661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer