Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de contractare de credit pentru cofinantarea proiectului P.O.P.A.S.


Anunt de participare numarul 80494/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Adresa postala: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Sancariuc, Tel.0230 235051, Email: [email protected], Fax: 0230 235038, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de contractare de credit pentru cofinantarea proiectului P.O.P.A.S.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Gura Humorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului de contractare de credit pentru cofinantarea proiectului P.O.P.A.S., in valoare de 1.000.000 Euro sau echivalentul in lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 contract de servicii de creditare
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU se solicita garantii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local sau alte surse de finantare atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau de sucontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Formularul C
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formularul D
- Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale- Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (model propriu)
-declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12C)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat de autoritatile competente, inclusiv contul de profit si pierderi vizate si inregistrate de organele competente 2.) Societatea trebuie sa precizeze nivelul indicatorului:
Solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasive)x 100
3.) Societatea trebuie sa precizeze nivelulindicatorului :
Lichiditate generala(Active circulante/datorii curente) x 100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor servicii de acordare de crediteacordatein ultimii 3 ani - Formular E. Cerinta minima:
Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani a incheiat cel putin trei contracte de valoare min 100.000 Euro, avand ca obiect servicii de acordare credite sau linii de finantare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiarul client privat.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic (ofertant) nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic (ofertant) pe propria raspundere
-minim 2 Recomandari din partea beneficiarilor autoritati publice locale si clienti privati -pentru prestari servicii de acordare de credite
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani - Formularul JSe va anexa Lista cu personalul responsabil de indeplinirea contractului de servicii (model propriu), insotita de CV(se va utiliza modelul de CV european), carnete de munca la zi si/sau contracte de munca inregistrate la ITM, diplome, atestate sau autorizatii in termen de valabilitate pe durata executarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 11:00
Locul: Primaria Gura Humorului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite, pe baza imputernicirii in original emise de ofertant si a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE- RO 2006/018-147.04.01.01.01.03.05.- P.O.P.A.S Gura Humorului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: Strada Stefan Cel MAre, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-214874, Email: [email protected], Fax: 0230-522296, Adresa internet (URL): fttp: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitute=86
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Gura Humorului
Adresa postala: Piata Republicii nr.14, Localitatea: Gura Humorului, Cod postal: 725300, Romania, Tel.0230-235051, Email: [email protected], Fax: 0230-235051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer