Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de hranire a personalului din garnizoana Botosani


Anunt de participare numarul 72268/19.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01251 Botosani
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 62-64, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710359, Romania, Punct(e) de contact: Marian Aursulesei, Tel.0231585964, In atentia: Corneliu Ciobanu, Email: [email protected], Fax: 0231537880, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de hranire a personalului din garnizoana Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul unitatii militare 01251 Botosani, str.Petru Rares, nr. 62-64, in spatiile destinate hranirii, ce se vor pune la dispozitie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 106, 992 si 4, 199, 204RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente, de regula pe an calendaristic
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hranirea in sistem cantina, conform specificatiilor caietului de sarcini, a personalului din garnizoana Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea personalului din garnizoana Botosani, conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 106, 992 si 4, 199, 204RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.05.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 500 lei si de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent acordului cadru, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament in cont deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin contract a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; - certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; autorizatie sanitar-veterinara pentru spatii si mijloace de transport; certificat de inregistrare fiscala;certificat de management al calitatii SR-EN ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale (declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani)- bilanturile contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim: 110.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii referitoare lacalificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractelor de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- personalul necesar pentru indeplinirea contractului (2 - bucatari, 2 - ospatari) trebuie sa aiba atestat profesional pentru meseriile respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
43
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2009 10:00
Locul: la sediul Unitatii Militare 01251, str. Petru Rares, nr. 62-64, Localitatea Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Curtea de Apel Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01175 Iasi, Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Ghica Voda nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232242046, Fax: 0232271666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2009 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer