Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de proiectare(proiect tehnic, detalii executie) si executie a lucrarii Construire imobil S+P+2E, cu posibilitatea de extindere la S+P+4E cu destinatia de sediu al Agentiei de Dezvoltare Regionala Nord-Vest


Anunt de participare numarul 73451/13.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400511, Romania, Punct(e) de contact: Stela Andrei, AnaMaria Gorog, Tel.026-4431550, Email: [email protected], Fax: 0264439222, Adresa internet (URL): www.nord-vest.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare regionala cf legiii 315/2004
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de proiectare(proiect tehnic, detalii executie) si executie a lucrarii Construire imobil S+P+2E, cu posibilitatea de extindere la S+P+4E cu destinatia de sediu al Agentiei de Dezvoltare Regionala Nord-Vest
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sat Radaia, comuna Baciu, jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proiectare si executie imobil S+P+2E, cu posibilitatea de extindere la S+P+4E cu destinatia de sediu al Agentiei de Dezvoltare Regionala Nord-Vest
Proiect tehnic, detalii de executie, executie lucrari imobil S+P+2E cu destinatia sediu ADR Nord-Vest, conform specificatiilor din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf documentatiei de achizitie
Valoarea estimata fara TVA: 990, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 15.000 Euro, Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- RO-PHARE-2006/018-147.04.01.05.02- Surse proprii ale Autoritatii Contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat de inregsitrare de la Registrul Comertului
Certificat constatatorCertificat de atestare finscala, ceritifcat privind impozitele si taxele localePersoane fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse inlimba romana de traducator autorizat, si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara1-prezentare fisa informatii generale, completand formularul din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.2- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani sa fie pozitiv- bilanturi contabile vizate si inregistrate pe anii 2005, 2006, 2007
3-media cifrei de afaceri pe anii 2005, 2006, 2007 minim 2.500.000 Euro.Ofertantul trebuie sa indeplineasa urmatoarele conditii: lichiditate > 100%Se va calcula in raport cu bilantul contabili de la 31.12.2007 inregistrat la DGFPsolvabilitate>30% Se va calcula in raport cu bilantul contabili de la 31.12.2007 inregistrat la DGFPToate cerintele din documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente necesare : Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 5 ani,
(Formular nr. 12E)
Declaratie privind lista principalelor lucrari similareprestate in ultimii 5 ani, (Formular nr. 12F)
Lucrarile si prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Cerinte minime experienta similara
indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putincate 3 contracte de proiectare, respectiv executie, de lucrari similare. Lista privind utilajele si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului Formular 12HCerinte minime dotari: Cerinta obligatorie Operatorul economic (sau liderul asociatiei, in cazul prezentarii ofertei de catre o asociere) va prezenta obligatoriu Certificat ISO 9001:2001, Certificat ISO 14001:2004
CertificatulOHSAS 18001:2005Pentru calificare, ofertantul trebuie sa dovedeasca: -disponibilitatea de personal pentru urmatoarele pozitii (cerinte minime): cf DA22
Documente necesare: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Formularul 12I) si CV-urile personalului implicat in proiect
Declaratiile de disponibilitate ale personalului (vezi formularul din Sectiunea Formulare).Nota: la contractare se va solicita prezentareacontractelor de munca/alte forme contractuale de colaborare cu persoanele desemnate in oferta, precum si capii dupa diplomele si certificatele mentionate in CV-uri.
Subcontractanti: Completare formular 12G - Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , si specializarea acestora
- asociatii desemnati au obligatia de a prezenta propriile documente privind:
IV.1 Situatia personala a candidatului /ofertantului, IV.2 Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
IV. 3 Situatiaeconomico-financiara
IV.4 Capacitatea tehnica si/sau profesionala - sectiunea Experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2009 12:00
Locul: Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest, Cluj Napoca , str. Sextil Puscariu nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO-PHARE-2006/018-147.04.01.05.02
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravapoleos nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: Calea Dorobantilor nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400.117, Romania, Tel.0264-596.110, Email: [email protected], Fax: 0264-596.110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic ADR Nord-Vest
Adresa postala: str.Sextil Puscariu nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400111, Romania, Tel.0264-431550, Email: [email protected], Fax: 0264-439222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer