Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea serviciului de transport aerian de pasageri ocazional


Anunt de participare numarul 46600/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Eforie, nr.3, sector 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Spinu Vieanu, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3140829, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3156468
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Din SEAP de la adresa www.e-licitatie.ro sau de la Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3156468
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Lungoci Ana Maria, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3156468
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea serviciului de transport aerian de pasageri ocazional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Ministerului Internelor si Reformei Administrative, Directia Generala Financiara, str. Eforie, nr. 3, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 214, 075.63RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trei etape pentru cursele externe 01.05-31.08.2008 (450000 lei); 01.09 - 31.12.2008 (900000 lei); 01.01-30.04.2009 (675000 lei) si doua etape pentru cursele interne 01.05.-31.12.2008 (126050.42 lei); 01.01.-30.04.2009 (63025.21 lei) .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de transport aerian de pasageri ocazional
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
62210000-7 - Servicii de transport aerian de pasageri ocazional (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri, intern (pentru 10 orase) si international (pentru 65 tari), cantitatile nu se pot specifica, acestea stabilindu-se in functie de necesitatile care apar.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 214, 075.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 22000 lei si cu o perioada de valabilitate de cel putin 90 de zile. Garantie de buna executie :5% din valorile fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face cu ordin de plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificate de plata a impozitelor si taxelor, eliberat de M.E.F. D.G.F.P. a Municipiului Bucuresti (sau din teritoriu), valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, certificatul constatator si certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, prezentarea acreditarii ca membru I.A.T.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2007, inregistrat si vizat de organe competente, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria Directiei Generale Financiare, pentru documentatia ridicata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2008 12:00
Locul: M.I.R.A. - D.G.M.L.A. - Serviciul Achizitii Publice, str. Eforie, nr. 3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la procedura de achizitie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii se vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si securitate si sanatate in munca, care sunt in vigoare la nivel national. Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de securitate si sanatate in munca, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, este Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Operatorii economici sunt obligati sa indice in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si securitate si sanatate in munca.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ - Grupul Suport Logistic - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie, nr. 3, sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3156468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer