Licitatie Publica - Achizitionarea setului de rechizite privind Proiectul ?Ghiozdanul Scolarului?, din cadrul Programului de sustinere a invatamintului prescolar si scolar clasele I-VIII din mediul rural si elevii din Scolile de Arta si Meserii din judetul Bacau pentru anul
Anunt de participare numarul 118202/31.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea setului de rechizite privind Proiectul ?Ghiozdanul Scolarului?, din cadrul Programului de sustinere a invatamintului prescolar si scolar clasele I-VIII din mediul rural si elevii din Scolile de Arta si Meserii din judetul Bacau pentru anul scolar 2011-2012.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform specificatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea setului de rechizite privind Proiectul ?Ghiozdanul Scolarului?, din cadrul Programului de sustinere a invatamintului prescolar si scolar clasele I-VIII din mediul rural si elevii din Scolile de Arta si Meserii din judetul Bacau pentru anul scolar 2011-2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
18931100-5-Rucsacuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: 47.927 de pachete cu rechizite scolare pentru copii prescolari (gradinita)si scolari (elevi clasele I-VIII) din mediul rural si din Scolile de Arte si Meserii din judetul Bacau, conform cerintelor din caietul de sarcini.Valoarea individuala maxima pentru fiecare pachet este:
- valoare pachet prescolari 68, 54 lei fara TVA;
- valoare pachet elevi I-IV 80, 64 lei fara TVA;
- valoare pachet elevi V-VIII 88, 70 lei fara TVA;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 861, 716.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 77.000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neacadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in original sau copie legalizata). Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la bugetul de stat si local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleSe solicita bilanturile contabile (inclusiv situatia financiara) la data de: 31.12.2008, 31.12.2009 si 30.06.2010, vizate si inregistrate de organe competente.Scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de minim 7.720.000 lei.Scrisoare de bonitate bancara in cuantum de minim 1.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor pentru distribuitori, de la producator si/sau importator in original sau copie legalizata.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Fisa/fisele privind experienta similara.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de furnizare de produse completata.Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar ¬pentru indeplinirea contractului de furnizare, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.- Certificat de calitate ISO 9001/2001 de la producator/importator si de la furnizor in domeniul care face obiectul prezentei licitatii;
- Certificat de atestare ISO 14001 de la furnizor pentru managementul de mediu in domeniul care face obiectul prezentei licitatii;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii spatiului corespunzator (copii acte proprietate sau de inchiriere), pentru pastrarea intregii cantitati de produse furnizate precum si punerea acestuia la dispozitia autoritatii contractante, in vedere derularii contractului. Prezentarea de documentate doveditoare detinerii acestuia.Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre cu toate produsele solicitate, pentru fiecare set in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita 1 (un) contract similar, in valoare de minim 3.860.000 lei fara TVA finalizat si receptionat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S18-028418 din 27.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Furnizorul va asigura transportul marfii (pachetelor) la toate unitatile scolare cuprinse in anexa la caietul de sarcini in maxim 48 de ore de la lansarea comenzii, din depozit la unitati scolare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda, nr 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau
Adresa postala: Strada Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 12:28