Licitatie Publica - Achizitionarea setului de rechizite privind Proiectul ?Ghiozdanul Scolarului?, din cadrul Programului de sustinere a invatamintului prescolar si scolar clasele I-VIII din mediul rural si elevii din Scolile de Arta si Meserii din judetul Bacau pentru anul
Anunt de participare numarul 136213/02.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea setului de rechizite privind Proiectul ?Ghiozdanul Scolarului?, din cadrul Programului de sustinere a invatamintului prescolar si scolar clasele I-VIII din mediul rural si elevii din Scolile de Arta si Meserii din judetul Bacau pentru anul scolar 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizorul va asigura transportul marfii (pachetelor) la toate unitatile scolare cuprinse in anexa la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea setului de rechizite privind Proiectul ?Ghiozdanul Scolarului?, din cadrul Programului de sustinere a invatamintului prescolar si scolar clasele I-VIII din mediul rural si elevii din Scolile de Arta si Meserii din judetul Bacau pentru anul scolar 2012-2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
18931100-5-Rucsacuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: 46.527 de pachete cu rechizite scolare pentru copii prescolari (gradinita)si scolari (elevi clasele I-VIII) din mediul rural si din Scolile de Arte si Meserii din judetul Bacau, conform cerintelor din caietul de sarcini.Valoarea individuala maxima pentru fiecare pachet este:
- valoare pachet prescolari 68, 54 lei fara TVA;
- valoare pachet elevi I-IV 80, 64 lei fara TVA;
- valoare pachet elevi V-VIII 88, 70 lei fara TVA;Observatii:
Nu mai sunt elevi in Scolile de Arta si Meserii din mediul rural
Oferta se depune pentru intreaga cantitate, conform caietului de sarcini si anexei la caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 777, 475.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 75.500 lei si trebuie sa fie valabila cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia poate fi constituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.14)b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante. Contul IBAN al autoritatii contractante este RO51TREZ0615006XXX000208, deschis la Trezoreria municipiului Bacau cod fiscal 4455510In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 litera b)din OUG 34/2006 actualizata in cuantum de 7.557, 47 lei.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr.15 - Declaratie privind incadrarea in IMM.Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- Prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, completare Formular nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, completare Formular nr. 2
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniuPentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, completare Formular nr.3Operatorii economici participanti la procedura: Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Benea Dragos ? PresedinteCosa Maricica ? Vicepresedinte
Braneanu Dumitru ? Vicepresedinte
Dociu Catalin - Administrator public
Zara Elena Catalina - Secretarul Judetului
Haineala Olga - Director executiv - Directia Buget-Finante
Mitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceConsilieri judeteni - a se vedea Anexa la Formularul nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Formular nr.4
Certificat de participare ca oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare Formular nr.5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim: 7.550.000 lei, sau echivalentul EURO se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Scrisoare de bonitate (in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, ), emisa de banca, care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru furnizarea produselor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare de minim 1.200.000 lei, necesare achizitionarii materialelor si confectionarea ghiozdanelor, pentru o perioada de 30 de zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati in care se va/vor marca vizibil contractul /contractele mentionate pentru dovedirea conditiilor minimale.Lista se va completa si depune in original, insotita de cel putin 1 document/contract /proces-verbal de receptie/recomandareprin care sa confirme livrarile de produse similare (rechizite scolare) celor cuprinse in caietul de sarcini a carui valoare sa fie de minim: 3.777.475 lei.
Se vor prezenta parti relevante din contract din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului (perioada de furnizare a produselor), pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Prin produse similare, celor cuprinse in caietul de sarcini se intelege cel putin urmatoarele tipuri de rechizite scolare: ascutitoare, acuarele, borcanel pentru acuarele, caiet desen A4, creioane colorate, radiera, carte de colorat, hirtie creponata, lipici solid, foarfece pentru copii, orar, creion cu radiera, bloc desen A3, caiet A5 dictando, caiet A5 matematica, penar, stilou, rigla, pix, etichete scolare, creion mecanic 0, 5 si mine creion, trusa geometrie, textmarker, etc. inclusiv ghiozdane.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de furnizare de produse si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre pentru toate produsele solicitate.Pentru ghiozdane, ofertantii vor prezenta mostre pentru fiecare set in parte, avand in vedere caracteristicele diferite ale acestora.
Pentru produsele comune, din cele 3 seturi, ofertantii pot prezenta o singura mostra.
In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire. Daca ofertantul castigator va fi o asociere, Autoritatea Contractanta solicita autentificarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.
Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO 9001:2008 sau certificate echivalente
in domeniul care face obiectul prezentei licitatii;Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2, Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentatntii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care 2 sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc si care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau- Serviciul Juridic, Documentare, Reglementari
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 13:50