Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII pentru anul scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 132783/27.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII pentru anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I?VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Bacau, sunt repartizate pe 7 (sapte) loturi;
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea si distributia de fructe (mere) pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, din judetul Bacau, pentru anul scolar 2011/2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala pe fiecare lot in parte: Lot 1 ? Traseul 1 (total cantitati) =338.472 buc
Lot 2 ? Traseul 2 (total cantitati) =395.820 buc
Lot 3 ? Traseul 3 (total cantitati) =714.420 buc
Lot 4 ? Traseul 4 (total cantitati) =182.520 buc
Lot 5 ? Traseul 5 (total cantitati) =295.056 buc
Lot 6 ? Traseul 6 (total cantitati) =342.630 buc
Lot 7 ? Traseul 7 (total cantitati) = 912.762 buc
Valoarea estimata fara TVA: 808, 146.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
54 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1=1.719lei; Lot2=2.010lei; Lot3=3.629lei; Lot4=927lei; Lot5=1.498lei; Lot6=1.740 lei; Lot7=4.636 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formular nr. 15 ? originalOrdin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.Pe ordinul de plata se va face mentiunea: Garantie de participare la licitatieGarantia de participare va fi depusa in contulConsiliul JudeteanBacau (cod fiscal4455510)RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Prin retineriuccessive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un contla unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, conform OUG nr.24/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.
Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici participanti la proceduraOfertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Dragos Benea ? presedinte;
Cosa Maricica ? vicepresedinte;
Braneanu Dumitru ? vicepresedinte.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat Pentru persoanele juridice/fizice romane:
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
Mod de dovedire:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis pana la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorul economic care va fi clasat pe primul loc, va prezentaCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata la solicitatrea autoritatii contractante, care va fi transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.Autorizatie sanitara de functionare eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana, valabila, unde isi are sediul operatorul economic.Adeverinta de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, valabila, unde isi are sediul operatorul economic din care sa rezulte ca unitatea indeplineste toate conditiile legale impuse de legislatia in domeniu.Pentru persoanele juridice/fizice straine:
Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire:
Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim: pentru Lot 1 = 171.943, 78 lei
pentru Lot 2 = 201.076, 56 lei
pentru Lot 3 = 362.925, 36 lei
pentru Lot 4 =92.720, 16 lei
pentru Lot 5 = 149.888, 44 lei
pentru Lot 6 = 174.056, 04 lei
pentru Lot 7 = 463.683, 10 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati in care se va/vor marca vizibil contractul/contractele mentionate pentru dovedirea conditiilor minimale.
Lista se va completa si depune in original, insotita de cel putin 1 document/ contract /p-v de receptie (si care vor contine informatii privind: valoarea si perioada de furnizare a produselor) prin care sa confirme livrarile de produse a carui valoare sa fie de minim: LOT1=85900lei;LOT2=100000lei; LOT3=181000lei;LOT4=46000lei;LOT5=74900lei;LOT6=87000lei;LOT7=231800lei
Decl. referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Decl referitoare la asigurarea conditiilor de pastrare a merelor la temperaturi indicate de producator.
Decl. referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO 9001:2008 sau certificate echivalente.Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore;Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul unitar.Pretul maxim este de 0, 25 lei/produs (mar)/copil/zi fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante Calea Marasesti nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de: Lot1=859lei; Lot2=1.005lei; Lot3=1.814lei; Lot4=463lei; Lot5=749 lei; Lot6=870lei; Lot7=2.318 lei;In situatia in care se prezinta doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractantava solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Bacau - Serviciul juridic, documentare, reglementari
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234537200, Email: [email protected], Fax: +40 234535012, Adresa internet (URL): www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer